StaLe30 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Tenkte å lage en liten teit morro film mens vi holdt på. Siden Christian(Baklie_E30) Solgte den LAgunengrüne e30n han hadde måtte han igang med nytt projekt. Vi var i tyskland tidligere i år å hentet en ganske strøken E30 til han. Og så var det igang med felger da, ombygginga var fra 7x15" ET25 til 9,5x16" ET-05 eller -06 husker ikke med 3.5" ytterbane Bilder av bilen kommer forhåpentligvis snart :Edit: Vet ikke åssen jeg får til å legge filmen på forumsiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 HAHA! Kul film. Manglet bare denne musikken http://www.youtube.com/watch?v=KGKnCzLaRdc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 fyfaen..... Ja du... Jeg satt å søkte funny songs osv på YouTube men fant jo ikke en dritt, hadde akkurat sånn musikk der i tanken.. Faen:) men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Hva slags guff er det dere bruker som tette masse ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2011 tec7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Googla denne tråden nå, er det samme senter på 15" og 16" rs så man kan faktisk lage 17" felg av 15" senter? Og hvor bruker dere å kjøpe deler til bbs rs? Billige plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Hei, til denne ombygningen kjøpte vi deler fra ebay. Men nei, det er ikke samme center, noen få 16" er levert med 15" senter, de fleste 16" kommer med "store" og "små" senter. Det er dette store senteret du trenger, med 34bolter, for å bygge til 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Er jo bare å bytte både senter og baner da kul film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 denne sangen hadde passa fint inn men var ett meget snodig format på filmen.. når felgen lå me kanten ned så såg det ut som en 5.5" bred felg.. men når dere satte den opp på høykant såg den ut som 14" (+/-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Så ut som dere hadde skrudd sammen felger før! Hvilket moment blir boltene strammet med under montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Kul film da, morro påfunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Så ut som dere hadde skrudd sammen felger før! Hvilket moment blir boltene strammet med under montering? Rundt 30 nm regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 bilder av bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 RoaldJ : fin sang , ja var noe sånt jeg skulle lagt til, men kjappa meg før jeg skulle avgårde på jobb i noen uker så da ble den sånn litt dumt, hehe. moment vi bruker er 25, men bruker 30 av å til også Biler på bilen kommer nok etterhvert da dekka ikke kom som bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå