Markus E30 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Leie en transporter hos hertz; 10 mil per dag, 2 døgn, 2400 20 ----> 3650 60 ----> 4773 Weekend, fredag kl 12.00 - mandag kl 9( eller kortere), fri km, 3900 Det er de prisene vi operer med Å da kan du hente og levere bilen i oslo, da jeg regner med du bor der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Fått pris på 2900 av rent a wreck fri km hiace. . Må nok gå for den foran hertz, noen flere som har en større bil å leie ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Anbefaler ikke Hiace Værre komfort skal du lete lenge etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Anbefaler ikke Hiace Værre komfort skal du lete lenge etter... Jeg kjørte til og fra Tyrkia 2 ganger med den gamle Hiacen til far. Synes den faktisk var ganske grei å kjøre. Ikke førstevalget mitt når det gjelder komfort, men driftsikkerhet er nå litt viktigere for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Fått pris på 2900 av rent a wreck fri km hiace. . Må nok gå for den foran hertz, noen flere som har en større bil å leie ut? Har du undersøkt om noen bilforhandlere kan hjelpe deg? Forhandlere som ikke har samarbeid med de større utleieselskapene driver mange ganger egen utleievirksomhet. Prismessig har jeg funnet at hvis man skal ha fri kilometer, kommer ofte ikke Rent-a-Wreck særlig gunstig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kan matche tilbudet til Rent A Wreck med 2010 modell sprinter.. Bare synd at vi holder til i Ålesund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Fikk 3 dager (weekend) hos rent a wreck for 1695,- med fri km.. så jeg slo til på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Det var billig... Har leid clio 1.2 i polen i to døgn for 1700 :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Synes også det var ganske billig.., får håpe vraket ikke faller sammen på turen da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå