Nils Jørgen Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hvem er smalest av NS2 og Ventus S1 evo k107? (Dimensjonen er 245/30-19) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivan T Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kan to forskjellige dekk ha annerledes størrelse, samt lik dimensjon ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kan to forskjellige dekk ha annerledes størrelse, samt lik dimensjon ? Ja. Her ser du f.eks. bilde av to dekk med samme dimensjon. Når det gjelder Nankang VS. Hankook så er nok Nankang smalest. Lite som slår Nankang på "smalhet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kan to forskjellige dekk ha annerledes størrelse, samt lik dimensjon ? Har lit med hvordan sideveggen er utformet på dekket osv.... Teite greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 NS2 var verfall en hel del bredere enn Falken fk-451! Vet Kumho er veldig brede. Ser ut for at jeg prøver k107,det er vertfall et mye bedre dekk enn NS2 på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klev Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hos meg var Nankang dekket Mye smalere en Yokohama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Kjører i dag med 245/30-19 NS2 bak på min E36. Dette på en 9.5" felg. Dekket blir ganske mye strekt og ved "aktiv" kjøring hender det at jeg mister luft faktisk! Må være småstein eller sånt som legger seg mellom felgen og dekket. Kunne tenkt meg et bittelitt bredere dekk,men er redd 255 kan bli for mye. (har meget tait fit). Skal derfor prøve Hankook i samme dimensjon! Edit: Hadde jeg fått til å lagt opp bilder kunne dere sett "problemet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå