G-RACING Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Holder på med s50 konvertering i e30. Lurer litt på ka eg skal gjer med eksos. Har eit effektanlegg frå e36 M3 på hand. Nokken som veit om dette lar seg passe i e30, uten ø ødlegge pottene. Greit å endre på diverse bend og innfestingar, men om pottene passar er det store spørsmålet. Takkar for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-328 Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Jeg har originalt E36 M3 anlegg på min E30, kun bendet foran som må endres, bør ikke ha for lav bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Som sagt, det går fint med litt mod. Hadde orginalt fra e36 på min forrige e30 m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Tøft! Nokken av dokke som har bilde av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 25, 2011 Share Skrevet Oktober 25, 2011 Har nok bilder av det i den tidligere byggetråden, men de vises ikke nå pga bildeserveren vil jeg tro: viewtopic.php?f=11&t=118714 Men bare så det er sagt så kan jo noen av e36 lyddemperne se litt store ut bak samt at om du har res.hjulsbrønn kan det bli litt trangt. Men jeg opplevde ikke problemer med dette den stunden dette satt på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå