Gå til innhold

Guide for å laste opp bilder uten bimmers' bildeserver

spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Nå som bildeserveren er nede, så ser jeg det er mange som sliter med å legge ut bilder fordi de ikke er "datagenier". Trenger ikke være det. Er veldig enkelt når man kan det. Så derfor slang jeg sammen en guide. Kanskje lurt å ha som sticky egentlig?

Er 5 enkle trinn.

1: Start å gå til http://www.photobucket.com og registrer deg. (Regner med folk klarer det selv)

2: Bilde1.jpg

3: bilde2.jpg

4: bilde3.jpg

5: bilde4.jpg

Når du skriver innlegget, så vil det stå bilde-url (uten mellomrom, og bilde-url er adressen til bildet).

Håper det er til hjelp for noen :)

Alternative bildeopplastningssider:

www.flickr.com

www.raceinfo.no

www.bildr.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var meget enkel og grei ja, men at photobucket er noe jævla søppel, det er vel din personlige mening. Mange mener BMW er noe jævla søppel. Photobucket har en del fler muligheter med f.eks egne albumer til forskjellige ting, kan ha private album og synlige for alle. Greit om man laster opp masse bilder fra et banetreff, så er det bare å linke til albumet. Samt hvis man har vært på ferie og skal vise bilder når man er borte, så kan man ha et eget album med bilder fra den ferien som er privat album osv. I tillegg finner man igjen bildene samlet på et sted.

Funker fint den du linket til hylle, da må bare folk huske å skrive ... med bildeteksten mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men istedenfor at dette skal bli en diskusjon frem og tilbake på hvilke sider som er bra/dårlige osv, så tror jeg vi holder oss til photobucket foreløpig, mulig jeg bygger på med noen andre kjente sider etterhvert også, hvis det er ønskelig. Dette var bare ment for å hjelpe de som ikke kan det og selv tror jeg at de fleste er fornøyde med at de kan følge denne guiden og få frem bildene som ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bedre og få denne her på bimmers til og virke ???????????????????????

Så hvis det ryker ei lyspære hos deg, sitter du da i mørket og venter til elektrikeren automatisk kommer på døra, istedet for å oppsøke et alternativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...