spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Nå som bildeserveren er nede, så ser jeg det er mange som sliter med å legge ut bilder fordi de ikke er "datagenier". Trenger ikke være det. Er veldig enkelt når man kan det. Så derfor slang jeg sammen en guide. Kanskje lurt å ha som sticky egentlig? Er 5 enkle trinn. 1: Start å gå til http://www.photobucket.com og registrer deg. (Regner med folk klarer det selv) 2: 3: 4: 5: Når du skriver innlegget, så vil det stå (uten mellomrom, og bilde-url er adressen til bildet). Håper det er til hjelp for noen Alternative bildeopplastningssider: www.flickr.com www.raceinfo.no www.bildr.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Photobucket er noe jævla søppel.. Bruk denne istedet.. www.raceinfo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Den var meget enkel og grei ja, men at photobucket er noe jævla søppel, det er vel din personlige mening. Mange mener BMW er noe jævla søppel. Photobucket har en del fler muligheter med f.eks egne albumer til forskjellige ting, kan ha private album og synlige for alle. Greit om man laster opp masse bilder fra et banetreff, så er det bare å linke til albumet. Samt hvis man har vært på ferie og skal vise bilder når man er borte, så kan man ha et eget album med bilder fra den ferien som er privat album osv. I tillegg finner man igjen bildene samlet på et sted. Funker fint den du linket til hylle, da må bare folk huske å skrive med bildeteksten mellom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 www.raceinfo.no er i allefall noe søppel kan jo ikke slette bildene lage album ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2011 Men istedenfor at dette skal bli en diskusjon frem og tilbake på hvilke sider som er bra/dårlige osv, så tror jeg vi holder oss til photobucket foreløpig, mulig jeg bygger på med noen andre kjente sider etterhvert også, hvis det er ønskelig. Dette var bare ment for å hjelpe de som ikke kan det og selv tror jeg at de fleste er fornøyde med at de kan følge denne guiden og få frem bildene som ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Flott og nyttig tråd nå som bildeservern er nede! Har savnet å kunne laste opp bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 26, 2011 Share Skrevet Oktober 26, 2011 Personlig bruker jeg http://www.flickr.com. Men skal du ha ubegrenset lagring av bilder må du betale. Men flickr funker veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Er det ikke bedre og få denne her på bimmers til og virke ??????????????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Er det ikke bedre og få denne her på bimmers til og virke ??????????????????????? Så hvis det ryker ei lyspære hos deg, sitter du da i mørket og venter til elektrikeren automatisk kommer på døra, istedet for å oppsøke et alternativ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Supert initiativ spruddel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Men noen som bruker disse får bilder ut, og noen bare link. Kvifor ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Hvis det bare kommer en link er det nok fordi vedkomne har glemt å sette [ /img] rundt linken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 la oss spare serveren til bimmers for mye trøbbel, bruk alternativ bildelagring. bruker selv foto bøtten, enkel å bruke, og sparer bimmers for mye MB.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 En annen "fordel" er at man slipper den nederste grå hvor det står bimmers.no Takk hao Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 mekka blogg på piczo jeg ass.. Det viktigste er at det funker! Dessverre fant jeg ut dette før jeg så denne siden =/ Så det hadde sluppet meg for mye hodebry =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå