SigurdE36 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Velg en farge som har blitt solgt orginalt til e36. vis ikke ser det jalla og uorgianlt ut med en gang. Jeg ville valgt monteal blue, ïstreol blue, boston green eller dakargelb. fire fine farger på e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort-1 Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2011 Velg en farge som har blitt solgt orginalt til e36. vis ikke ser det jalla og uorgianlt ut med en gang. Jeg ville valgt monteal blue, ïstreol blue, boston green eller dakargelb. fire fine farger på e36 Takk for svaret:) Må nok prøve og ta en BMW orginal farge ja, enten om den er på nyere bmwer eller på gamle. Vill ha noe som skiller seg litt ut oxo, så blir nok en farge som ikke kom orginalt på e36. Men en annen bmw farge. Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Calypsorot en av de fineste orginale bmw fargene (når bilen er ren og pen da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort-1 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Calypsorot en av de fineste orginale bmw fargene (når bilen er ren og pen da) Takk for svaret, så ikke værst ut denne fargen:) Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Sykt pen den siste der ja. Hvor mye rekner du med du må ut med for hellakkering av bilen? Og hvor mye av jobben gjør du selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort-1 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Sykt pen den siste der ja. Hvor mye rekner du med du må ut med for hellakkering av bilen? Og hvor mye av jobben gjør du selv? Er ikke helt sikker enda, er en kamerat av meg som har lakkverksted og blandemaskin for lakk. Han har jobbet som lakkerer i 25 år så blir nok bra:) Har demontert alt utvendig på bilen selv, alt fra fangere til lister osv osv, så skal nok klare og spare noen kr på det. Kan si ifra når bilen er lakkert ferdig og hvor mye det ble når jeg vet. Mvh Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå