skogsland Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Ja ass.. og enda er den ikke polert! Men er vel sånn det skal se ut når det er nylakka så =P Blir å kjøre fram og tilbake resten av kvelden med deler da =D Blir nice å få litt "rot" i hyllene =D
skogsland Skrevet Desember 10, 2011 Forfatter Skrevet Desember 10, 2011 Fått gjort noe idag ihvertfall! Montert det ordentlige rattet jeg skal ha Girkule, girskinn og håndbrekkskinn Frakta de fleste delene og rota litt i hylla, gjenstår bare de lakkerte delene men tar det som det blir montert, og anlegget er heller ikke tatt opp da. Festa bakfangern ordentlig og justert osv, tok litt tid xP Demontert setene igjen siden det har lekki gjennom presenningen så hele teppet er vått, så må få tørka det på no vis Og endelig tatt ordentlige bilder av de nye setene! Skrik ut om dere har no tips for å tørke gulvet! Dere ser på bildet åssen jeg har gjort det. prøvde å suge ut det meste vannet med våtstøvsuger men det meste av vannet har fryst så ække så lett. pynta litt og da. Godt at smileys kan brukes til noe! Setene må renses litt for å si det sånn! Får aldri helt til å få 100% ordentlige bilder av dem, så de ser jo helt annerledes ut enn på bildene. Har nok av seter for å si det sånn! Noen som trenger?
skogsland Skrevet Desember 11, 2011 Forfatter Skrevet Desember 11, 2011 Fikk stæsja opp litt til idag da. Dro til en kompis og var i boden hans og henta opp masse stæsj som han hadde i den gamle garasjen sin. Så alt som er forskjellig fra disse bildene og fra de andre jeg la ut, så er alt hans xP
skogsland Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Kjøpte det på ebay men koster nesten mindre på gs. Du finner det ikke på nettbutikken men de har det
skogsland Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Skrevet Januar 4, 2012 Da var rusta tatt! =D Endelig.... Mangler bare litt småplukk og sette inn ruter så blir'e bra. Blir gjort på mandag også gidder jeg ikke å gjøre no mer før militæret ass...
Bimma /// Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Kommer til og følge med her Er det semske skinn på det interiøret ditt ??
skogsland Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Er vanlig stoff bare. har semska skinn på rattet da
skogsland Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Skrevet Januar 22, 2012 Hakke skjedd så mye med e30en.. fikk satt inn ruter og fiksa resten av rusta for et par uker siden. ble dimma fra militæret etter to dager så var å henta ny bil i helja. måtte helt til høylandet (ved namsos, trondheim) for å hente den da.. så ble roadtrip. var hjemme sånn i 4 tiden på natta. jævla moro.... Så har skrudd littpå den idag da. bytta ut setene med de andre jeg har. må jo bruke dem litt og.. fiksa litt ratt og gir og sånn og satt inn turteller og satt på hvite blinkere forran.. ble smuud ass.. Skal innrømme at bilen ikke er vasket før bildene ble tatt..
SondreLM Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 Hvor kjøpte du gir og håndbrekksbelg? Skulle hatt slike jeg, men finner bare jalla-versjonen med virkelig tjukke m-striper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå