e30 tic Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Enten så har du for mye fritid, elle så har du seriøst fått kjøpe dillå. Herregud te ting du drar him da
motocross4 Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Rått og se hva du driver med Dagene dine skulle vel vart litt mer en 24 timer vel, hehe! Robin
leif harald Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Skrevet Januar 6, 2012 Enten så har du for mye fritid, elle så har du seriøst fått kjøpe dillå. Herregud te ting du drar him da Kjøpedilla har jeg hatt i alleår, kjekt det E30n ble lakka også i dag, kommer vel noen bilder nå en dag ) Bytta dempere på Lten i dag pga nerklassifisering fra lattlastebil til varebil, å vert og eugokjent den. Nå må jeg bare på biltilsyne å vise den å få den regga som varebil så kan jeg begynne på planet Dette er høyden på e46m3n å fjølene står der dekka er. Er bare får å bygge bilfrakteren utifra mest mulig senka bil
Funz0 Skrevet Januar 7, 2012 Skrevet Januar 7, 2012 Mye kjekt du har her i garasjen! Noe mer som har skjedd med pickup'en?
leif harald Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Pickupen bare står der, får vel få noe lakk snart. Var å henta e30n fra lakk i dag. Har montert i sammen bilen nå.
leif harald Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Skrevet Januar 7, 2012 Noen som har gromfelger i 4x108 13-14" breeeeiest mulig. Har kjøpt en ford som skal slippes ned på bakken med breie hjuler
leif harald Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Skrevet Januar 9, 2012 Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt disse spissene som er i senteret på felgen? Eller er det noen som jobber i dreiebenk som har lyst å laga 4 stk får noen penger?
NBCustom Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Rå tråd. Masse biler og prosjekter samtidig:) Og masse fine hjul. Er slik det skal være! Stå på
babjorn Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Alltid morro å kikke i denne tråden,alltid noe nytt som duker opp,eller noe nytt som kommer på
SSM Skrevet Januar 10, 2012 Skrevet Januar 10, 2012 Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt disse spissene som er i senteret på felgen? Eller er det noen som jobber i dreiebenk som har lyst å laga 4 stk får noen penger? Jeg har sett sånne på Ebay, eller en eller annen sjappe i Tyskland...Men sitter jo å trykker innpå så mye forskjellig at det er umulig å huske. Skal gi en lyd om jeg dumper innom den siden igjen! Edit: Det tok ikke lang tid! http://ph-server.com/iclair/produkte.php?kat=9
leif harald Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Skrevet Januar 10, 2012 Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt disse spissene som er i senteret på felgen? Eller er det noen som jobber i dreiebenk som har lyst å laga 4 stk får noen penger? Jeg har sett sånne på Ebay, eller en eller annen sjappe i Tyskland...Men sitter jo å trykker innpå så mye forskjellig at det er umulig å huske. Skal gi en lyd om jeg dumper innom den siden igjen! Edit: Det tok ikke lang tid! http://ph-server.com/iclair/produkte.php?kat=9 Tusentakk, 4 stk bestilt Driver på med en VW LT for gøy, begynner å ta form planet også nå, skal bli bilfrakter, skal seff ha en knekk på planet bak så det blir en liten "bakke" så jeg kan kjøre lave biler oppå
leif harald Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 Får hive inn et bilde av dagens økt, LTen begynner å ta form
e30 tic Skrevet Januar 14, 2012 Skrevet Januar 14, 2012 ser bra ut bil frakteren nå jo! Greitt å ha STS som nærmeste nabo hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå