Pedi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Kan ikke montere M3-breddere på denne, for hvordan skal Leif Harald forholde seg til de originalutseende-rytterene da? Montere M3 C-stolpe og et kjempedasslokk over hele planet?
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Blir jo som på M3 cab da, synes det er lekkert jeg og ville nok tatt seg bra ut på pickupen
Pedi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Blir jo som på M3 cab da, synes det er lekkert jeg og ville nok tatt seg bra ut på pickupen E30 M3 cab er jo dritfet, for den har jo ikke den fæle C-stolpen og det dumme dasslokket bakpå. Kunne glatt hatt en slik M3 cab i mitt eie, for de er skikkelig fine...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Kan ikke montere M3-breddere på denne, for hvordan skal Leif Harald forholde seg til de originalutseende-rytterene da? Montere M3 C-stolpe og et kjempedasslokk over hele planet? Jadaaaa Pedi, vi har forstått att du ikkje er fan av c-stolpekassetten, meeeen ser du vi som liker den ytrer seg so mykje over den ? Den er der orginalt, den er der for en grunn, face it Men er enig med deg att det som er viktigast er att den personen som bygger bilen, må først og fremst vere fornøgd sjølv !
leif harald Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Kan ikke montere M3-breddere på denne, for hvordan skal Leif Harald forholde seg til de originalutseende-rytterene da? Montere M3 C-stolpe og et kjempedasslokk over hele planet? hehehe, må le av deg Nei det får holde å sparkle dørene å gi den noe lakk i FØRSTEomgang Liker alle bil handlingen din, kjenner meg igjen i den handle og selge er morro Kjekt å kjøpe og selge igjenn så lenge det som selges er i bra stand. Touringen feks ble veldig bra
bmwp0wer Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 følger med her å artig prosjekt mvh jakob
leif harald Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Da var den siste e36 kjørt fra lakkverksted å ned i garasjen. Må bare få lakka m3 fangerene og sjørtene osv som skal på nå Denne skal bli råbra: Mye skrot nå, noen som vil kjøpe svart 320 4 dørs?
evovrs Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 tenkte det samme, liker størrelsen på den der
Dirty Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 må jo være på jobben ? er vel ingen som har noe sånt under huset
Pedi Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jadaaaa Pedi, vi har forstått att du ikkje er fan av c-stolpekassetten, meeeen ser du vi som liker den ytrer seg so mykje over den ? Den er der orginalt, den er der for en grunn, face it Men er enig med deg att det som er viktigast er att den personen som bygger bilen, må først og fremst vere fornøgd sjølv ! Sannheten her er at jeg er smertelig klar over hvor bra den C-stolpe/bakluke greia er mtp luftmotstand/downforce etc MEN... 1. En original M3 har dette stasjet, og slik er det den ser ut. Så det er ok. 2. Ombygde biler har ofte ikke C-stolpe/luke fra M3 - og det synes jeg er tøffest. Helt korrekt. 3. ENKELTE sjeler (les: har oftest original M3 selv) er sykelig opptatt av at stolpen og luka må være der, ellers så er den bare teit, kjedelig, fake osv osv. Mangt har blitt skrevet opp gjennom årene her. Og jeg synes det er herlig å trekke i de som er analt vridde mot at E30 M3 skal kun ha original look og (start-)motor, var egentlig slik det begynte... Etter det har det gjennom årene bare blitt en vane at jeg står med min mening om at E30 skal ha breddere og S50b32 (og i de senere år S54 b32 selvsagt), minus C-stolpe og luke - mot de som klamrer seg til råheten til stolpe/luke og veggrepet til S14-M3. Er egentlig ikke værre enn det, Jørgen...
leif harald Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Er nokk ikke under noe hus nei, er en kjeller under et bygg som gamlingen leier ut. Er ikke brukbart til skruing, pga for laft for løftebukk så er bare får å la ting stå innendørs. Noen som har m3 sidesjørt til e36 å selge????
bmwp0wer Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 perfekt lager plass da kan vell skru sånn smått inni der å tenker jeg mvh jakob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå