Gå til innhold

Dvd e53

Anbefalte innlegg

Om det er et valg som heter "Television" i "hovedmenyen" på skjermen har du TV-tuner.

Om du ikke har dette, kan du enten kjøpe en slik eller kjøpe en uoriginal. Hovedforskjellen er i bunn og grunn om du ønsker "Television"-knapp eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videomodul og kabelsett ja.

Men... videomodulen tillater kun mono lyd ved bruk av AV-inn. For å få stereo- lyd kan du bruke ryggekamera inngangen for video signal og et usb/aux interface via cd-veksler inngangen på radioen for lyd signal.

Dette har jeg gjort på min bil, og det fungerer fint :D

Hvis du har iPod eller iPhone så anbefaler jeg Dice mediabridge 1000 eller 1500 som usb/aux interface :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Videomodul og kabelsett ja.

Men... videomodulen tillater kun mono lyd ved bruk av AV-inn. For å få stereo- lyd kan du bruke ryggekamera inngangen for video signal og et usb/aux interface via cd-veksler inngangen på radioen for lyd signal.

Dette har jeg gjort på min bil, og det fungerer fint :D

Hvis du har iPod eller iPhone så anbefaler jeg Dice mediabridge 1000 eller 1500 som usb/aux interface :wink:

Har sett litt på grom sin til ipod, er Dice mediabridge den som er best? Kommer sang tittel opp på skjermen med den også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er bedre ja. Den støtter ipod tilkobling via usb. Det betyr at du kan bruke en Apple composit kabel til å koble deg innpå videomodulen (med videopluggen) samtidig som du kobler deg til dice mediabridge med usb pluggen, Det muliggjør styring av bla. filmer og bildealbumer og musikk selvsagt via knappene på rattet ditt.

Dette er det, så vidt jeg vet, ingen andre ipod/iphone interface som støtter.

Og ja den viser sang/album tittel i displayet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...