liaskar Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 har en e53 med navi org. so lurte eg på kva eg må kjøpe for å få kunne spelt DVD på skjermen? og om eg må trekke opp nye kabler bak til der cdskifteren er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Har du tv-tuner originalt i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liaskar Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Nei, de tvila ej på akkuratt kjøpt bilen, men ej tvila på der er det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Om det er et valg som heter "Television" i "hovedmenyen" på skjermen har du TV-tuner. Om du ikke har dette, kan du enten kjøpe en slik eller kjøpe en uoriginal. Hovedforskjellen er i bunn og grunn om du ønsker "Television"-knapp eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liaskar Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Må no ha den orginal:) Hvor får eg kjøpt det? og ligger det kabler opplagt til det orginal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 eBay er nok det enkleste. Du trenger et lite kabelsett i tillegg som skal mellom navi-computer og TV-tuner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Videomodul (tv-tuner): http://www.ebay.de/itm/BMW-E39-E38-X5-E ... 337wt_1026 Kabelsett: http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40 ... Categories Hvis du monterer original videomodul, har du mulighet for 2 video innganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liaskar Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 so alt eg treng er å kjøpe modulen, og so koble den opp mot navigasjonen som ligg bak i bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Videomodul og kabelsett ja. Men... videomodulen tillater kun mono lyd ved bruk av AV-inn. For å få stereo- lyd kan du bruke ryggekamera inngangen for video signal og et usb/aux interface via cd-veksler inngangen på radioen for lyd signal. Dette har jeg gjort på min bil, og det fungerer fint Hvis du har iPod eller iPhone så anbefaler jeg Dice mediabridge 1000 eller 1500 som usb/aux interface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liaskar Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Videomodul og kabelsett ja.Men... videomodulen tillater kun mono lyd ved bruk av AV-inn. For å få stereo- lyd kan du bruke ryggekamera inngangen for video signal og et usb/aux interface via cd-veksler inngangen på radioen for lyd signal. Dette har jeg gjort på min bil, og det fungerer fint Hvis du har iPod eller iPhone så anbefaler jeg Dice mediabridge 1000 eller 1500 som usb/aux interface Har sett litt på grom sin til ipod, er Dice mediabridge den som er best? Kommer sang tittel opp på skjermen med den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Den er bedre ja. Den støtter ipod tilkobling via usb. Det betyr at du kan bruke en Apple composit kabel til å koble deg innpå videomodulen (med videopluggen) samtidig som du kobler deg til dice mediabridge med usb pluggen, Det muliggjør styring av bla. filmer og bildealbumer og musikk selvsagt via knappene på rattet ditt. Dette er det, så vidt jeg vet, ingen andre ipod/iphone interface som støtter. Og ja den viser sang/album tittel i displayet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liaskar Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Kobler du Dice sin enhet også inn på cdskifter pluggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå