bergheim92 Skrevet Oktober 27, 2011 Skrevet Oktober 27, 2011 Hei! Jeg har fått en 2er feil på EU-kontroll på parkeringsbrems. "Forskjell i bremsekraft større enn 50% av høyeste verdi - Venstre bak" Da lurer jeg på om det er mulig å stramme kun på venstre side bak i trommelen? Jeg må også skifte bremseskiver bak. Er det kanskje da lurt og bytte bremsebånd i samme operasjon? Håper jeg slipper å skifte noen vaier hvertfall. Veldig takknemlig for svar. Mvh. Håkon
Otis Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Ja, du kan justere kun en side av gangen. Men siden du skal skifte skiver så tar du bandene i tillegg. Og monteringssett. http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/51/85 Du trenger ikke spesial verktøy.
bergheim92 Skrevet Oktober 28, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2011 Tusen takk for svar. Kjøpte inn deler i dag, så skal se på det i løpet av helgen
bergheim92 Skrevet November 15, 2011 Forfatter Skrevet November 15, 2011 Gikk supert dette. Byttet begge bremseskiver, klosser, bremsesko og nytt monteringssett. Håndbrekket ble friskmeldt
bjalle Skrevet November 15, 2011 Skrevet November 15, 2011 Og gjør det til en vane at du bruker håndbrekket jevnlig,selv om du har automat,ellers blir det rust innvendig i bremseskivene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå