Haug530D Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Får man feil melding med vvme sine xenon kit? Ja, jeg kunne ikke ha 35w i tåkelysene uten at det flimret i lysene å det skrudde seg av, så jeg kjøpte motstander og da ordnet det seg.
Haug530D Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 noen som har testet med 55w xenon da ? Har 55w i fjernlysene uten noen problemer, det er jo 55W orginalt.
rolfi Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Og iallefall på E30, lyser det ut av helvete. Har 3000k 55w i fjernlysene på min.. Det er nesten bedre enn dagslys. Ser ALT! Regner med det lyser ganske bra på E39 i fjernlysene også, om de er justert riktig. Bare ikke finn på å ha 55w i nærlys
hypah Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Har bestilt sikkert 15-20 kit derfra uten problemer. Har alltid handla over mail og betalt via paypal. Hvis du skal ha flere kit så burde man sende mail for da får man rabatt, alltid det jeg har gjort, tror jeg har forhandler status der nå Men til info, jeg fikk toll regninga en måned etter siste pakka, og det var for alle kitene.
kossmaster Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Har bestilt sikkert 15-20 kit derfra uten problemer. Har alltid handla over mail og betalt via paypal.Hvis du skal ha flere kit så burde man sende mail for da får man rabatt, alltid det jeg har gjort, tror jeg har forhandler status der nå Men til info, jeg fikk toll regninga en måned etter siste pakka, og det var for alle kitene. uffda dette hørtes dyrt ut, bestiller alltid kun et og et kit, just in case lyste som bare det i min e34, men hvor henter dere strøm fra i e39. da batteriet er baki ?
hypah Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Du bruker jo samme kontaktene som til original pæra
kvammis Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Får man feil melding med vvme sine xenon kit? Ja, jeg kunne ikke ha 35w i tåkelysene uten at det flimret i lysene å det skrudde seg av, så jeg kjøpte motstander og da ordnet det seg. Jeg har hatt 35w i tåkelysene på 3 e39er og en e46, ikke noe problem her. Bare ikke finn på å ha 55w i nærlys Har hatt 55w i nærlys på ene e39en i 2år nå, ingen som har reagert. Riktig lysbilde har alt å si
Haug530D Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Får man feil melding med vvme sine xenon kit? Ja, jeg kunne ikke ha 35w i tåkelysene uten at det flimret i lysene å det skrudde seg av, så jeg kjøpte motstander og da ordnet det seg. Jeg har hatt 35w i tåkelysene på 3 e39er og en e46, ikke noe problem her. Bare ikke finn på å ha 55w i nærlys Har hatt 55w i nærlys på ene e39en i 2år nå, ingen som har reagert. Riktig lysbilde har alt å si Ja jeg vil nå egentlig si at lysene på E39 er dårlige uansett, så om man har 55w blir det sikkert mer riktig, ser nå bare på nyere Mercedeser for eksempel, jeg blir søren meg nesten blendet hver gang jeg kjører forbi en, selv om de sikkert bare har 35w.
kossmaster Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 E39'er meget artig og montere i, trenger ikke ledningsnett for og montere xenon fra vvme i dem, er faktisk bare og sette langlys kontakten rett i balasten så funker det som bare det. og pærere har faktisk meget god "Passform" sammenlignet med orginale hb3/9005 pærer no er det bare og vente til det blir mørkt før og teste hvordan spredningen blir sammenlignet med e34'en
Sjøbuse Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 hadde vvme xenon på min E38. 35w 6000K i nærlys og grøftlys. og 35w 8000K i fjernlys. alt passet rett i bilen uten noe ekstra ledninger eller koblinger. og alt virket uten feilmeldinger eller noe form for blinking eller noe slikt i noen lys. bestillte xenon sett fra vvme forrige søndag til den nye bilen. det ble levert hjem på døra med DHL på torsdag ca klokken 13:00 vvme er flott jeg fikk også den FMF feilmeldinga. men betalte via paypal uten og opprette noe paypal konto. det gikk veldig bra.
Kverna Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Bestilte 55 kit derfra, og fikk 1 klage på en DOA-pakke. Den fikk jeg ettersendt uten kostnad fra VVME. Brukt kit derfra på flere biler over 3-4 år og enda ikke hatt noe problem/bytting av pærer.
hypah Skrevet November 9, 2011 Skrevet November 9, 2011 Eneste problemet jeg har hatt er at alle h7 pærene jeg har bestilt har ryki etter en stund. Dette skulle jeg også få igjen ved neste sending
MaWeRiCk Skrevet November 18, 2011 Skrevet November 18, 2011 Kjøpte 2 stk 55w kit derfra 4300K bra kvalitet ! slapp moms, på kvitteringen stod det 16 USD Har kritthvitt lys i nær og fjærnlys Gikk nettop rett igjennom EU kontroll uten problem !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå