Margido Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Hey. Har originale 17" mtech felger på min e36 coupe. Disse skal da pusses ned og lakkeres på grunn av mye kantkjøring.. Så jeg lurer da på, noen som har noen ideer for å gjøre disse litt mer spreke? Nå vet eg at felgene er ganske så kjedelige i grunn, men i og med at jeg har tenkt å bruke de intill videre så tenkte eg å lakkere de iallefall. Noen tips? http://www.bmwtips.com/tipsntricks/whee ... el_068.jpg Disse det er snakk om. Vet det er begrenset hvordan man kan lakkere slike felger, men skitt au.
ogee1 Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Kunne vært tøft med svart i "stjerna" i midten. Eller i bilens farge hvis bilen din er mørk.
Margido Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Fargen på bilen er diamansort Litt redd at svart felg vil gjøre at de ser mindre ut. Mulig rød felgkant vil unngå det?
OrjanBmw Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 kunne jo eksprimentert litt med plastidip. farget "plast" som man sprayer på og kan rive av etterpå, nesten som lakk, bare avtagbart, sjekk rundt på youtube, mye kult. Kan eksperimentere med det for å finne riktig farge.
Margido Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Har faktisk sett litt på det der, men sånn sett så har jeg tilgang på lakkboks og alt utstyr så er ikke noe problem å lakke flere ganger ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå