Andy520iA Skrevet Oktober 30, 2011 Skrevet Oktober 30, 2011 Som sagt interiør i skinn ønskes kjøpt. Sedan.
Eirik Viste Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg har et komplett lysegrått M-tech skinninteriør fra en 328 E36 sedan. Sportsseter framme. Kommer fra venstrestyrt bil. Setene er ikke fine. Førersetet har stort hull. Men jeg har en hel bakseterygg i samme gråfarge fra e34 Touring . En kan bruke skinnet fra disse setene til å reparere de ødelagte seksjonene. Skal være en dyktig salmaker på Voll som ikke er dyr som kan fikse dette.. Dørtrekkene er i fin stand. En bekjent langt nord i landet er interessert i dørtrekkene og midtarmlenet. Så de er verdt litt kr. Sportsseter framme og bakseter med 3 nakkestøtter og dørtrekk kan selges for 2.500 kr. Hvis du har bil uten soltak så har jeg sort taktrekk med tilhørende deler for 1.500 kr. Du kan komme og se på setene hvis du kommer til min mekkeplass i Hillevåg. Er der nesten hver kveld. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Andy520iA Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2011 Ok. Da har jeg det i bakhodet. Er alle setene stygge?? Kan jo eventuelt ta en tur i morgen. Holder til på hinna så er jo ikke noe problem sånn sett.
pedro Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Har temmelig strøkent sort skinn med armlener, men egentlig ikke hypp på å selge da prisene på dette er lave nå. Det går for 7000 eler der omkring 1000 bare for armlenet løst. P
AlXz Skrevet Desember 5, 2011 Skrevet Desember 5, 2011 Har sort sport skinn til sedan. Er nok litt slitasje på stoler, men en rens og litt farge så skal det bli bra mener jeg. Ikke studert det veldig selv enda.. kan ordne bilder til helga eller noe rundt der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå