Orjan Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 Gratulerer! Var å tittet på denne i sommer - utrolig lekker; rett og slett et smykkeskrin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Oktober 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2011 Gratulerer! Var å tittet på denne i sommer - utrolig lekker; rett og slett et smykkeskrin Takker.. Kan med hånda på lommboka si at dette er en av Norges peneste M3 E30. I hvertfall i mine øyne. Sikla på denne her i laaaaang tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 fy for et smykke, gratulerer med drømme bil mere bilder trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Oktober 31, 2011 Share Skrevet Oktober 31, 2011 denne som er utollet ja? har ikke fått med meg at jaro bil hadde tatt inn den har.... har snakket en del med robert angående denne, virker som et veldig bra eksemplar! hva er planene videre med denne da? og hva skal du med alle de bilene?? kan jo bare kjøre en bil om gangen Ikke utollet denne her. Skilter å registrert på robert før jeg fikk den.. Plan videre er ikke så veldig mye. Små plukk her og der men ikke noe drastisk:) Er ikke ett fnugg me rust å se under.. Vasket den under med høytrykk å 105 varmegrader på vannet. Skal ha på ny tectyl til uka. Hva jeg skal med alle de gromme bila sier seg nesten selv egentlig.. Selger ikke "sjela" mi til noen:) Det var godt å få seg s14 maskin igjen. Har vært ett savn siden m3 cecotto'n ble stjelt i 99;( okei, men det er den bilen ja? Skal du ha den original motormessig? Vet av en litt småtøff s14 til salgs da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Foe all del, ikke bruk noe tecktyl under denne fine bilen da. Hva skal du med det ? Skal jo kun kjøres på fine sommer dager. Kommer det en regn skur, gjør ikke det noe da. Denne står jo tørt og fint resten av året. Syns dette omsydde evo look intr er mye tøffere en org jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Gratulerer med en meget pen M3 Kaste ut strikkmotoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Gratulerer med strøken m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 fy for en bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Såg temmelig strøken ut live også denne! Grattis med konge bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hvilket interiør er det som sitter i denne bilen ? så veldig bra ut hele bilen Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Og en ting til, ble bilen godkjent med grp.N understellet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Grattis. Den så meget pen ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Har Jørgen hatt denne inne lenge? Jeg hørte om den for litt siden og denne var visst helt strøken. EntusiastEid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Og en ting til, ble bilen godkjent med grp.N understellet? jepp så klart det. er jo orginalt bmw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå