doffa Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Har Jørgen hatt denne inne lenge? Jeg hørte om den for litt siden og denne var visst helt strøken. EntusiastEid! hehe ja den var vel inne på gulvet i 3 timer før jeg kjøpte den:) å den sto der i 2 dager sånn totalt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 Foe all del, ikke bruk noe tecktyl under denne fine bilen da. Hva skal du med det ? Skal jo kun kjøres på fine sommer dager. Kommer det en regn skur, gjør ikke det noe da. Denne står jo tørt og fint resten av året.Syns dette omsydde evo look intr er mye tøffere en org jeg. neeeeiii skal ikke ha på tectyl.. var vel litt feil type jeg tasta inn... tenket å ha i slik elstisk karros masse i hjul hus å kun der, for resten av bilen er ok:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 fikk aldri sett denne før Robert solgte den.. Da det regnet på de treffene jeg var på i sommer... Men dette må jo være en av de aller peneste e30ene i dette landet.. Forsåvidt bør den jo være fullt på høyde med det beste i utlandet også. Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Gratulerer med Grom M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 åå herregud... Denna var rett og slett DØNN! =))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Gratulere med en nydelig bil! Helt vanvittig pen denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 1, 2011 Forfatter Share Skrevet November 1, 2011 fikk aldri sett denne før Robert solgte den.. Da det regnet på de treffene jeg var på i sommer...Men dette må jo være en av de aller peneste e30ene i dette landet.. Forsåvidt bør den jo være fullt på høyde med det beste i utlandet også. Gratulerer!! takk for det. ja jeg må vel bare vær enig med deg, synst selv denne er en av norges peneste. i morgen skal den få full service med allt av olje og filter og plugger, skal ha på nytt difflokk fra z3m oxo:) få seg en real sjekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Skal prøve å svinge innom idag, vil beundre nygliset:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 hehehe ja det er no bare å ratte innom det:) skal ptøve å få lagt ut flere bilder oxo i morra, litt under å diverse annet nips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 slik da var der noen bilder. før rød ny orginal list teip kommer på vips så var den montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Snakk om pen E30 M3 da! Blir misunnelig, til de grader... Interiøret ser ut som Sport Evo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Lettere hvis du bruker www.tinypic.com da for du opp bilde i tråden. Fy for en råfeit E30 M3! Gratulerer så mye med et nydelig eksemplar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutern_e36 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Fy faen for en nydelig e30.. Dåner helt bort her! Er det lov å spørre ca mye du måtte ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Fy faen for en nydelig e30.. Dåner helt bort her! Er det lov å spørre ca mye du måtte ut med? Betalte noen hundretusen lapper:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 Denne var grisefin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå