doffa Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 Bestilt nytt tennhus og rotor fra USA. Bestilt meg ett nytt 370mm Mtech 2 ratt i skinn, så jeg ikke ødelegger mocca rattet. Fått på ny bak del på diffen fra Z3 M roadster;) Bilen har oxo fått stor service å da med ny olje på alle plasser, nye vifte reimer da dem som var der gnikset, fikset den helsikes kontakten som alltid er defekt på M3 som styrer kjølevifte. (denne var koblet ut å styrt med bryter inne i bilen) Gått over alt av el kontakter med syrefritt fett som ikke leder strøm;) Over helgen skal bilen høytrykk's vaskes under igjen før vinter lagring:) Skal se å få lagt ut disse bilda nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Får lyst til å begynne på min M3 igjen nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Bare å hive seg rundt Yngve;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Fy faan.. Dette var den grommeste e30 jeg noen gang har sett...! *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 Nå står bilen til litt finn puss hos ett lakkverksted her oppe, får den igjen om t onsdagen:) Da blir det total under spyling med 140 grader steamhøytrykk før vinterlagringen;) så ska der vel på noe elastick Karosseri masse i alle 4 hjulhusa;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 28, 2011 Share Skrevet November 28, 2011 Den er bare så ufattelig strøken den bilen din!!!! Og rød tape på fangerne gjorde seg bare godt Et bilde fra forrige eier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 krise.........!!!!! En på lakk verkstedet der jeg satt inn bilen klarte å knerte bakplata på M3!!! sku opp å se om dem ble ferdig med den i dag. nå jeg kommer opp sitter en kar å pusser bak på høyre hjørne ca midt under lykten. spurte jo på fleip om han ikke var fornøyd med lakkinga siden han tørr pussa ned lakken. dette er en jeg kjenner godt å han vet at jeg er super kresen. han sukka tungt å sa at en knøl hadde klart å rygga inn i en annen bil. han var til lunsj akurat, dette skjedde da den sku fra lakkboxen å inn i monterings hallen..... å dette skjer når jeg hadde sagt at INGEN INGEN andre enn han som jeg kjenner skal flytte eller røre bilen... så nå blir det en uke til uten M3............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 kjipt når slikt sjer, men det ordner seg vartfall da:) må få ut lit mer bilder av gliset når du får den hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Jepp dem har alt rettet og klar gjort den til lakk og dem ringte i dag å beklaget det som hadde skjedd. Det skulle visst ligge en ting eller to bak i bilen min når jeg fikk den igjen oxo;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 Aiaiai..Gratulere med nyyydelig M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Var på BMW sjappa i romjulen å snakket med dem å dem beklagde seg voldsomt og kom med BMW M jakke og BMW M briller. Slik kunde behandling er supert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 da har jeg fått gjort det tyngste med vinter pussen, nemlig slipe lakk med 3000p så rubbe opp igjen. bilder kommer, var på bmw sjappa her å forklarte dem at jeg har stått i 11.6timer å polertvekk lakkstøv. ikke kjekkt. sjefen på karrosseri kom med msport iklokke og en carry on koffert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Januar 11, 2012 Share Skrevet Januar 11, 2012 gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Blir av bildene da doffa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Januar 17, 2012 Share Skrevet Januar 17, 2012 Drømmebil!!!! PERFEKT! få ut masse masse bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå