Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tenningsboksen er inni bilen sammen med hjernen til sprutet. Vet ikke eg Kimmit. Var en som så på det som sa det var deg så da beklager jeg det. Og jo det er en precission turbo. Har bilder av alt men gidder ikke legge ut. Hele bilen ligger for salg og ikke bare motoren. Derfor har jg heller ikke giddi og bremsa den.

Skrevet

Hvorfor gidder du ikke bremse fordi du skal selge bilen istedet for motoren? Må vel være mye enklere å selge hvis man har papirer å vise til da? Som sagt en kompis var int, men har venta på bremsepapirene som skulle komme i november

Skrevet

Fordi jeg har litt andre ting som skjer rundt meg nå. Men dere må gjerne komme og prøve den. Du bor jo ikke så langt unna så er ikke lange turen for dere og ta. Jeg har rett og slett ikke tid! Også en av grunnene til at jeg selger hele bilen isteden. Ligger bilder på finn og autodb for dem som vill se bilder av bil motor og alt sammen.

Skrevet

isteden for og klage kan ikke folk bare holde kjeft egentlig? har dere ikke noe bedre og gjøre eller? er dere ikke inntresert så trenger dere ikke slenge med kjeften heller, for dere har hvertfall ikke greie på en dritt av hva som er gjort med bilen og ikke, og dere vet heller ikke hvordan den er og kjøre, om den er fin mappet eller ikke. så er dere ikke inntresert så trenger dere ikke komme med spydige komentarer heller for dere vet ikke en dritt av hva dere snakker om når det gjelder den bilen her!

Skrevet
isteden for og klage kan ikke folk bare holde kjeft egentlig? har dere ikke noe bedre og gjøre eller? er dere ikke inntresert så trenger dere ikke slenge med kjeften heller, for dere har hvertfall ikke greie på en dritt av hva som er gjort med bilen og ikke, og dere vet heller ikke hvordan den er og kjøre, om den er fin mappet eller ikke. så er dere ikke inntresert så trenger dere ikke komme med spydige komentarer heller for dere vet ikke en dritt av hva dere snakker om når det gjelder den bilen her!

om den er finmappet eller ikke vet vel heller ikke du, i og med du påsto til meg at den var bare kjøpt slik og du ikke visste noe særlig om hvor mye den hadde bremset eller hvem som hadde mappet den...?

og jo, jeg vet hvordan den er å kjøre, ble ikke akkurat imponert for å si det slik.

har heller ikke noe å gjøre med spydige kommentarer, men en synsvinkel på noe du skal selge, er vel ikke så merkelig at du får spydige kommentarer da halvparten ( hvis ikke mer ) av det du skriver ikke stemmer overens i det hele tatt med hva som er sant. sikter da til innsug, hk antall, at du skulle bremse den men plutselig ikke skal det likevel, +++

mvh. Pål Marius

• 5 months later...
Skrevet

Er den finmappet er den kjørt i ordentlig motorbenk eller dynapack, og da finnes det vel bremsepapirer, fin mapping etter vei er ikke finmapping, da den må mappes på forskjellig belastninger osv.

men har du en annonse jeg er intr i e30 turbo :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...