S. Gunstad Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Fikk noen illevarslende symptomer når jeg var ute å kjørte i går. Under pådrag i høy fart i kombinasjon med lavt turtall kjente jeg det rista i bilen, det smånykka litt og mista noe fremdrift, men kassa gira ned og alt var bra igjen. Kjørte ca. 5 mil til, så opplevde jeg det samme opp en lang bakke. Senere virka det som det kun skjedde i "overdrive" giret, men kan være små symptomer under vanlig akselerasjon (når den slurer i gang, før den settes orntlig i gir). - Nykking og tap av fremdrift i overdrive - Smånykking under sluring før den settes i gir. Edit: Kan også nevne at innslaget på startern har begynt å tulle litt av og til. Skal bytte olje og filter, satser på at det hjelper, men kjedelig å bruke penger på det hvis kassa er dømt Hvis man setter bilen på bukker: Kan man sette bilen i drive og dra girvelgern gjennom gira, med bremsa nede uten at hjula går rundt?
S. Gunstad Skrevet November 1, 2011 Forfatter Skrevet November 1, 2011 Mistenker converteren. Bilen går og girer helt fint hvis man gir full pinne, kun litt risting ved svakt pådrag i 100 ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå