flobben Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 Hei, da ser det ut som at det blir nye vinterfelger på meg, så jeg tenker da å selge mine. har dessverre ikke noen bilder nå som bildeserver er nede, men all info om felga er her http://local.bmw.no/nybil/felg.asp?utstyrid=1675 Dekka er 225/45/17 nokian hakkepelitta run flat piggfrie. Dekk og felger er i 99% tilstand. Ikke kant kjørt, noen veldig små utbetydelige hakk. Felgene er også behandlet med nanolotus nanopolering før de ble satt på i helgen. Bud mottaes, må hentes i Oslo. Obs, dette er ikke billig felger. Det er orginale BMW felger med ny pris på over 25000,-. Så jeg tenker en ca pris på 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bavaria33S Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 He, når er dekkene produsert, og har de samme dimensjon foran og bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Hei, samme dim foran og bak. 225/45/17. Litt usikker på når de er produsert, men henta de ut nye fra bilia desember 2009. De ble bestilt opp da, så regner med at de er produsert rundt høsten 09. Nå drar jeg på påskeferie fra og med i dag, så får ikke sjekket det opp før til uken hvis det er av interesse. her er noe bilder fra hvordan det så ut på min bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bavaria33S Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Hei, dekkene var en sesong eldre enn hva jeg trodde. Omtrent hvor langt har de gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 bilen har gått 37' nå totalt, så cirka 16 i året kjører jeg / 2 * 3.= 21000 km sånn ca. Hvis du bor i Oslo så kan du jo eventuelt bare komme å se på de,og se hva du mener. Det vil ikke være noe problem for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bavaria33S Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hei, jeg bor i Oslo, og kommer gjerne å ser på hjulene. Jeg tenker meg en ca pris på 7.000, gi beskjed hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå