doffymastah Skrevet November 1, 2011 Skrevet November 1, 2011 Jeg får ikke biln eu godkjent pga. venstre bremselys ikke funker.. å pæra er ikke gåen :S
Junobruno Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Er det kun venstre bremselys? Jeg ville begynt med å måle strømmen.
doffymastah Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 Det viser seg å være en periodisk feil. den funket helt fint for en måned siden rett etter jeg tok eu kontroll på den, men før og etter det funket det ikke, og ja det er bare venstre bremselys.
m tech Andreas Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jeg hadde samme problem med min e36. Tok en kabel og stjelte strøm fra den som fungerte. Og til en annen kabel til den siden som ikke fungerte og fikk lys
Kvasi Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Har hatt litt kødd med baklysene på min også, dårlig kontakt i soklene. Pussa og klemt litt her og der så funket det til slutt. Men som allerede sagt, mål om lykta får strøm først.
doffymastah Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 takk for svar. skal sjekke dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå