sjogal Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hei, Har en 320 e36 Automat Kjøpte (byttet) bilen til meg for ett par måner siden. Planen er og selge den derfor har jeg ikke tenkt å gjøre noe mer med den,men vist jeg ikke selger den så blir det manuell kasse i den ,nytt interiør og behandling av det kosmetiske, Bilen er i god stand og feiler ingenting. Bilen har trillet 166 000 km noe som er veldig lite! Dette er gjort med bilen. Justerbart senkesett BBS LM replica felger M3 Frontfanger Wannabe M3 sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Tøffe bil Steven, men de der e ikje noge m3 bakfangar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Stilig med folieringen, men du må få lagt på taket også. da tror jeg bilen blir seende mer komplet ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hva er de greiene bakerst på kanalskjørtet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjogal Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 tenkte eg sko legga på take trur det vil ta seg kjempe bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hva er de greiene bakerst på kanalskjørtet? +1 Kanskje du kan ta et bilde der vi ser det bedre? Type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjogal Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 skal ta skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjogal Skrevet November 25, 2011 Forfatter Share Skrevet November 25, 2011 VURDERES SOLGT.PM VED INTERESSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå