sjogal Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Hei, Har en 320 e36 Automat Kjøpte (byttet) bilen til meg for ett par måner siden. Planen er og selge den derfor har jeg ikke tenkt å gjøre noe mer med den,men vist jeg ikke selger den så blir det manuell kasse i den ,nytt interiør og behandling av det kosmetiske, Bilen er i god stand og feiler ingenting. Bilen har trillet 166 000 km noe som er veldig lite! Dette er gjort med bilen. Justerbart senkesett BBS LM replica felger M3 Frontfanger Wannabe M3 sideskjørt
thomascr Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Tøffe bil Steven, men de der e ikje noge m3 bakfangar
Lamek Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Stilig med folieringen, men du må få lagt på taket også. da tror jeg bilen blir seende mer komplet ut:)
sjogal Posted November 2, 2011 Author Posted November 2, 2011 tenkte eg sko legga på take trur det vil ta seg kjempe bra ut
hao Posted November 2, 2011 Posted November 2, 2011 Hva er de greiene bakerst på kanalskjørtet? +1 Kanskje du kan ta et bilde der vi ser det bedre? Type?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now