SondreLM Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Driver å pusser opp noen ASA DM3, men trenger tips til hvordan å få av chromekanten.. Chromen sitter veldig bra, og malingsfjerner biter jo ikke på chrome film. Vanskelig å pusse gjennom også. Har tenkt på sandblåsing? Er det evt. en syre jeg kunne dyppet felgene i for å fjerne denne chrome filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Duxola malingsfjerner tar det meste. Husk og bruke egnet verneutstyr. Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Tror ikke det er barebare å få av kromen. Kanten på disse er vel polert? DM3 er jo skrudde og du kan sikkert få tak i nye ytterringer. Duxola tar ikke alt. På disse jeg pusser opp vil ikke Duxolaen ta det sorte. Mulig det er pulverlakkert eller noe. Er i alle fall originalt. På disse var det lakkert sølv kant. Dette ble fjernet greit med malingsfjerneren. Mens det sorte er på hele felgen og sitter som bare det. Eneste muligheten å få det av er blåsing eller pussing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Har prøvd duxola, hjalp ikke stort gitt Ja, har tilgang på sandblåseverktøy. Vil det rive av chromen? Kanten på disse er ikke polert, det er chromefilm på kanten. Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Ok. Da ville jeg prøvd en runde i blåsekabinettet ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Får prøve det, takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stivaag Skrevet Desember 19, 2012 Share Skrevet Desember 19, 2012 Hei! Jeg har også et sett med ASA DM3 felger. Chromen begynner å slippe, derfor så vurderer jeg å lakkere ytterringen. Jeg har tenkt på å sandblåse chromekanten, men er skeptisk på om aluminiumen under tåler det. Jeg er kanskje litt seint ute på denne tråden, men har du prøvd sandblåsing? Eventuelt hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå