Stonescream Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Får du ikke med deg mer om du leier en Vivaro/Transporter eller lignende og tar en skaptilhenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 husk at veldig mange SRT-10 er regget som lastebiler. (C1 førerkort) uten at eierne nødvendigvis har fått det med seg. så det bør du sjekke før du kjører vet om en som hadde en Dodge i 3 år. og fant ut han ikke hadde lov og kjøre bilen da han skulle til svinesund og handle og måtte betale for stor bil i bommen. han ble overrasket. sjekket vognkortet. og dro hjem og la ut bilen på finn Nå vil jeg påstå et en er rimelig amøbe i knollen sin om en ikke oppdager noe sånt før en må betale for stor bil i bommen. Selv fargeblinde greier å se forskjell på grønne (varebil) og hvite skilt (lastebil, evt. personbil over 3.5 tonn og krever fortsatt C1), omreg. er andre priser, EU-kontroll hvert år, osv. Og ja, denne er på grønne skilter. Får du ikke med deg mer om du leier en Vivaro/Transporter eller lignende og tar en skaptilhenger? Prøvde å gjøre det billigst mulig, men fikk ikke tak i stor nok skaphenger, så det ble en Transporter (som var andre gratis alternativet) og største skaphengeren jeg fant (rett under 10m3). Klarte såvidt det var å få med alt på de 15m3 jeg hadde til disp. Måtte laste på draget og taket av hengeren også. Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2011 Share Skrevet November 14, 2011 ja er ikke den skarpeste kniven i skuffen han med dodgen. hehe. man bør være såppas våken at man får med seg hva man kjører rundt i. hviss ikke burde an kanskje ikke være på veien. SRT-10 er artig bil da. jeg har bare vært borti en med hvite skilt. men er samme bil uansett. den dro bra! mye bedre enn min chevrolet på 3,2 ton og 194 hk ble ikke den hengeren veldig overlastet når du måtte feste ting på utsiden av den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 16, 2011 Forfatter Share Skrevet November 16, 2011 SRT-10 er en fantastisk bil. Hengeren var helt fin den, utrolig stabil og fin, og Transporteren var også en overraskende god bil å kjøre, ikke minst når den var 2.8 tonn + henger... skjønner hvorfor det er Norges mest populære kontor på fire hjul eller hva nå reklamen sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå