killarinc Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hei har sjekka litt rundt innpå her men finner ikke noen med akkurat mitt problem. Har hatt xenon i grøftelys og kjørelys frem til jeg kjøpte nye lykter og da satt jeg xenon over til fultlysa. Når jeg ikke har på fultlysene så blinker grøftelysa og slår seg noen ganger av men vis jeg har på fultlysa med xenon så er alt helt fint. Hva er problemet? Bestilt et kit til som jeg skal sette i kjørelysene også og se om det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Sett på ett relé om du ikke har det, kanskje det hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Vil ikke han noe for seg. Er noe med at den sjekker om pæra har gått, men det er jo canbus i settene og det funker jo vis jeg har på fultlysa. Har jeg ikke dem på så begynner tåkelysa og blinke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Har hatt samme problem. Jeg har Facelift lykter med orginalt Xenon, satte i Xenon i fjernlys på 55w og det fungerte fint, satte så ett sett med 35w i tåkelysene, da fungerte det så lenge alt av lys sto på (vel å merke med noen billige motstander eller Error canceler fra Ebay) etter dette kjørte jeg lenge med Tåkelysene frakoblet og rev meg litt i håret. Helt til jeg leste om en annen på forummet som hadde kjøpt disse motstandene: http://haugland.biz/product_info.php?products_id=178 Nå fungerer det supert. Når det er sagt så vil jeg si at jeg hverken eier eller reklamerer for haugland.biz, jeg må faktisk si jeg var litt skeptisk til å bestille derfra etter at jeg tidligere bestillte noen Silver Vision kopi pærer som lyste helt crap. Men jeg tenkte nå jeg kunne prøve å bestille siden det var en annen som hadde fått bra resultat, istedet for å vente em mnd eller 2 på noen billige Kina motstander som sikkert heller ikke hadde virket. Mesteparten av det som er i shoppen til haugland er nok billig Kina greier, men de sender raskt ut, det skal de ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Har kjøpt motstander fra ebay og det var ingen forskjell. Satt over xenon settet i kveld over til nærlysene og problemet ble borte så det virer som at problemet ligger i fultlysa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Gå inn på dybvik trading,de selger alt av xenonutstyr.De har også en oversikt over evt feil på ettermontert og orginal xenon.Ligger også en pdf fil over monteringsanvisning for xenon. Masse gode tips og råd der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 Sjekket litt der men er ingen er feilene der som er beskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Som jeg skrev lenger oppe, kjøp deg slike motstander så ordner det seg nok. Er jo så å si samme situasjon som jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå