leifarneb Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Hei, Jeg har en BMW 520D Automat (F10) produsert Juni/juli 2010. Jeg har bluetooth for mobil, men ikke NAVI og således den lille fargeskjermen m.v. Jeg ønsker meg NAVI (uten å betale for det :=)) og mulighet for Bluetooth streaming av lyd. I den forbindelse har jeg to spørsmål; - En liten lerke fortalte meg at det lå klart for GPS/NAVI i min bil og at det bare var en liten software tweak. Stemmer dette? isåfall hvordan/hvem gjør denne type jobb? - Den samme lerka fortalte meg at en software tweak burde kunne gi Bluetooth streaming og. Hvordan? Alle tips mottaes med takk vh Leif Arne
awt Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jeg vil nok ikke tro det er så lett, ihvertfall ikke på navi-delen. Jeg har kun satt meg inn i dette på e60 (selv om jeg tror det er rimelig likt etter 09-modellene av disse). Vil anbefale deg å søke rundt på amerikanske forum (bimmerboard, bimmerpoast, 5series.net etc.), da dette er et veldig lite utbredt område i Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå