ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Hei.. Tenkte å lage en tråd om den nye e30 min. Den skal bli strøken etterhvert. Men det vil ta tid! Har ikkje altfor stor bil interesse, men stor lidenskap for E30. Har hatt 3 e30'er og denne blir da fjerde. Planen er og strekke den helt opp i orginal stand. Og coilovers med bbs av noe slag. Ikkje noe jåleri! Den er 5 dørs. Ikkje noe slump treff, liker veldig godt e30 med fire dører :)Og luke på taket. Fargen er royalblau. Mørkeste typen. Fin farge når den blir polert og renset:) Men blir mest sannsynlig lakkert opp igjen til våren. Bilen har gått 230 000 og det merkes litt. Men skal fikses. Er ikkje noe mekaniker. Er tømrer, så tips å råd mottas med stor takk:D For øyeblikket så er bilen på verksted for å rette opp en skade den fikk bak og på siden da den fikk en tur av veien. Har ikkje tid til fikse det selv nå. Hadde sikkert tatt sin tid:D Har 2 jenter, en på 2 mnd og en på 2 år, som tar mesteparten av fritiden:) Legger til en ønsker kjøpt liste: front lykter(sotet) sotet blink lys gule grøftelys røde baklamper servo ( allt som trengs for å bygge om til servo) større bremser ( enn org 325 bremser) beige skinn interiør kjørecomputer org radio/kassetspiller sport eksos og allt av trimmings deler til motoren utenom turbo/kompressor er av int så om noen har noe av dette til overs er det bare å gi en lyd. så skal eg kjenne nedi lommen etter penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Spennende. Har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Bilder er alltid kjekt Orginal 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Vet den står verdens styggeste felger Familie raceren i bagrunnen:) Skaden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Bilder er alltid kjekt Orginal 325? Bilder kommer Merker eg har treig data er orginal ja..Hadde ikkje vært mye av int vis ikkje for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Krommen skal forøvrig beholdes. Da den er i bra stand. Men usikker på vindus listene.? Om det hadde blitt fint med krom fangere og shadowline lister rundt glassene...Tror det hadde vært nice jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 har orginal 325 jeg og, 4 dørs skal du lakkere den opp igjen i samme farge? hvilken modell er bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Den er 87 mod..planen var og er samme farge..men jo mer eg tenker på det..får eg lyst på noe brozne eller noe..men mye arbeid med omlakkering. Lave prefacer med breie felger e badass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Preface dette... Så ut som et fint utgangspunkt, bare å beholde krommen ja! Kjedelig med skade, ser dyrt ut! Åssen er det med rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangus325 Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 da har du preface modellen, facelift kom i 88 mener jeg. ja bytting av farge koster tid å penger. har du sjekket ut yngvejos sin prosjekt tråd her inne? synns den er nydeli 4 dørs:) får mye ideer å arbeidslyst av å lese den hehe viewtopic.php?f=11&t=29118 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Har en følelse av at bakhjula hadde større fart enn forhjula når du fikk den skaden? Fin bil, høres ut som gode planer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Har en følelse av at bakhjula hadde større fart enn forhjula når du fikk den skaden? Fin bil, høres ut som gode planer! hehe for å si det sånn så hadde framhjula god fart og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skogsland Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 det er godt du har litt vett i huet når du velger 4 dørs! ække bare mye penere men mye mer sikkert. Muttern fortalte om ei kolega som plutselig hadde fått motorbrann på motorveien. med en 5 åring i baksetet. Hadde ikke hun hatt 4 dørs når dette skjedde hadde ikke hu hatt no kidd lenger, fordi ungen var på vei ut døra før mora hadde stoppa bilen og den eksplderte rett etterpå. Hvor dramatisk dette var veit jeg ikke, men jeg kommer aldri til å ha 2 dørs ihvertfall =) Fin bil btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruben89voss Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Preface dette... Så ut som et fint utgangspunkt, bare å beholde krommen ja! Kjedelig med skade, ser dyrt ut! Åssen er det med rust? Kom på rundt 20 store. Men hva gjør enn ikkje for disse gamle nydelige e30'ene Rust er det litt av og. noe overflate nederst på dører og sikkert nok under teppene.. skal begynne på det når eg får den tilbake fra workshopen. Skal få nye skjermer bak å foran til våren. og understellet skal få powerflex og forhåpentligvis få sandblåst allt og pulverlakkert. Blir nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Ja, 4d er sikrere og mer praktisk, men syns 2dørs er penere, selvom jeg har 4d selv;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå