Gå til innhold

Bmw E30 325i restaurering

ruben89voss
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.. Tenkte å lage en tråd om den nye e30 min. Den skal bli strøken etterhvert. Men det vil ta tid! Har ikkje altfor stor bil interesse, men stor lidenskap for E30.

Har hatt 3 e30'er og denne blir da fjerde. Planen er og strekke den helt opp i orginal stand. Og coilovers med bbs av noe slag. Ikkje noe jåleri!

Den er 5 dørs. Ikkje noe slump treff, liker veldig godt e30 med fire dører :)Og luke på taket.

Fargen er royalblau. Mørkeste typen. Fin farge når den blir polert og renset:)

Men blir mest sannsynlig lakkert opp igjen til våren.

Bilen har gått 230 000 og det merkes litt. Men skal fikses.

Er ikkje noe mekaniker. Er tømrer, så tips å råd mottas med stor takk:D

For øyeblikket så er bilen på verksted for å rette opp en skade den fikk bak og på siden da den fikk en tur av veien. Har ikkje tid til fikse det selv nå. Hadde sikkert tatt sin tid:D

Har 2 jenter, en på 2 mnd og en på 2 år, som tar mesteparten av fritiden:)

Legger til en ønsker kjøpt liste:

front lykter(sotet)

sotet blink lys

gule grøftelys

røde baklamper

servo ( allt som trengs for å bygge om til servo)

større bremser ( enn org 325 bremser)

beige skinn interiør

kjørecomputer

org radio/kassetspiller

sport eksos

og allt av trimmings deler til motoren utenom turbo/kompressor er av int :D

så om noen har noe av dette til overs er det bare å gi en lyd. så skal eg kjenne nedi lommen etter penger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det er godt du har litt vett i huet når du velger 4 dørs! ække bare mye penere men mye mer sikkert.

Muttern fortalte om ei kolega som plutselig hadde fått motorbrann på motorveien. med en 5 åring i baksetet. Hadde ikke hun hatt 4 dørs når dette skjedde hadde ikke hu hatt no kidd lenger, fordi ungen var på vei ut døra før mora hadde stoppa bilen og den eksplderte rett etterpå. Hvor dramatisk dette var veit jeg ikke, men jeg kommer aldri til å ha 2 dørs ihvertfall =) Fin bil btw ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Preface dette... Så ut som et fint utgangspunkt, bare å beholde krommen ja! 8) Kjedelig med skade, ser dyrt ut! Åssen er det med rust?

Kom på rundt 20 store. Men hva gjør enn ikkje for disse gamle nydelige e30'ene :D

Rust er det litt av og. noe overflate nederst på dører og sikkert nok under teppene.. skal begynne på det når eg får den tilbake fra workshopen. Skal få nye skjermer bak å foran til våren. og understellet skal få powerflex og forhåpentligvis få sandblåst allt og pulverlakkert. Blir nok bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...