E30TurboTouring Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Bilen var kjøpt med tanke på å fikse den opp eller bygge den om ,men pga innbudd i bilen og hærverk så har den bare blitt stående og det ser ikke ut til at vi får gjort noe med den. Bilen startet og gikk når den ble parkert, men noen tyvjævler har stjelt coiler og lmm og div annet småplukk fra motorrommet. De har samtidig knust noen ruter og stjelt annlegg mm. Bilen har stått ute uten ruter siden ifjord så det er ikke noe innteriør som er særlig brukenes. Motor, gir og understell skal fortsatt være mulig å bruke samt et coupè karrosseri som har norske papirer og som er eldre enn 10 år i Norge. ( perfekt for M3 bygging ) Bilen egner seg nok best som delebil eller ombygging eller kanskje banebil/drifting. Må hentes på henger, og den står utenfor Bergen. Kan sikkert sende noen bilder på mms hvis noen ønsker det, men det er ikke så mye å se på, den er svart Selges 10000kr eller fornuftige bud på PM ( skambud er unødvendig ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Bud mottas... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JahnHaldorsen Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Hei! Har du muligheten til og sende meg noen bilder? Hvor i bergensområde står den? Mvh Jahn Haldorsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Jeg skal prøve å ordne bilder, men det er mørkt når jeg er ferdig på jobb så må kanskje vente til helgen. Bilen står i Åsane så hvis du er i bergens område så kan du jo bare komme å se på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JahnHaldorsen Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Ja jeg skal nok hjem til Bergen om noen uker, så da kan jeg eventuelt ta meg en tur og se litt på den.. Mvh Jahn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Ok du får gi en lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 Har du støtlist venstre bak? Sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 10, 2011 Forfatter Share Skrevet November 10, 2011 Selger hele bilen, ikke deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Frakt kan ordnes i bergensområdet om det skulle være nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet November 22, 2011 Forfatter Share Skrevet November 22, 2011 Ingen som trenger coupè som har vært registrert i Norge i mer enn 10 år?? 8000kr ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer911 Skrevet Desember 7, 2012 Share Skrevet Desember 7, 2012 Hei. Har du denne bilen enda? Er veldig innterresert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2012 Ja det har jeg, men den er demonter ganske mye. Er egentlig bare karosseriet igjen.. Går billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansaen Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Er motoren komplett uten massemåler og coiler ? Er det M42 eller M44? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellandbmw Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Hei! har du bilen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer911 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Ja det har jeg, men den er demonter ganske mye. Er egentlig bare karosseriet igjen.. Går billig Er kun karoseriet jeg trenger egentlig. Hvordan er det for rust? Bakskjermer, dempertorn, hjulbrønn osv? Og er det trillbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå