Glenglen Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 hahaha den var badass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ja stemmer det hehe. Takk det samme! BBS felgene er til polering så sitter og venter på at de skal bli klare:) Var nydelig lyd i den når du jazzet opp stemningen litt i tunellen. Hvem eksos kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Jeg har supersprint bakpotte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Da var "GT" leppa historie, litt uoppmerksom rundt verkstedslokalene, og skrapet med meg litt grus og vips så knakk den i enden. Da er problemet mitt nå: Jeg kan ikke finne meg i og ikke ha en leppe på, da "alle" har m3 fanger. Jeg må ihvetfall skille meg "litt" ut. Skal jeg kjøpe ny "GT" leppe, GT splittere, DTM RDX front leppe (fra GS) eller noen andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Driver og montere coilovers nå. Ferdig bak. Trengs det valsing? Beklager at bilde er feil vei. Men finner ikke ut av tapatalk greiene. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Hvis du var seriøs, ja du trenger valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Hvis du var seriøs, ja du trenger valsing. Var nok klar over det 9*17" et15. 100% trenger jeg litt valsing. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Har 17x9 bak selv. Jeg har skrudd coilovera til bunnen og jeg subber faktisk ikke. ET er 22 og dekkdim er 215/40. Men jeg skal valse litt likevell, da settet siger litt etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Jeg hadde spacere på10mm derfor ble dem et15. Tok av spacerne og fikk et25 med 215/40dekk. Høyden er 17mm fra max senk. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Tror valsing trengs ja Bare du får bretta inn den kanten på skjermen, så er mye gjort! Har selv 10*17 et20 Når det kommer til leppe, synes nå jeg at gt splittere hadde vært fint! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 21, 2012 Forfatter Share Skrevet April 21, 2012 Nå står den parkert og venter på valsa imorgen Fikk på noen stickers. More 2 come. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg må få meg en sånn "be patient, i'm lowered" sticker..noen blei rimelig irritert på meg denne helgen, og fulgte etter meg hjem Forbanna tapere xD Ellers, fin bil du har! *Thumbs up* Men hva er den greia på antenna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Hehe, når du sier det Erik, var det en forbanna audi bak meg her i går. Han tror jeg var rimelig irritert fordi jeg kjørte 5km/t over fartsdumper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Jeg må få meg en sånn "be patient, i'm lowered" sticker..noen blei rimelig irritert på meg denne helgen, og fulgte etter meg hjem Forbanna tapere xDEllers, fin bil du har! *Thumbs up* Men hva er den greia på antenna? Det spurte jeg også om erik svar på forrige side hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Så det nå, trodde det var en "fjærdusk" med masse farger først Noe slikt: http://farm6.static.flickr.com/5306/563 ... 994def.jpg Btw, hvor kjøpte du klistremerket? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå