Hankook Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Stickers: http://www.ebay.com/itm/AUTOMOTIVE-DETE ... 898wt_1396 Antenne pynten: http://www.ebay.com/itm/Flaming-MR-HORS ... 1240wt_905 Dere som har senket bilen mye, hvor mye klaring har dere ved travarsen framme? Jeg målte min nå, og jeg har 4,78cm. Ubrukelig lavt sånn egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Målte vel den til 4,1 her om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Testet noen 19" hjul på her om dagen: Noen bilder jeg tok av bilen idag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Nå snakker vi ser grom ut! bra vi får noen flere cab's som prøver seg på litt stance! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Pen denne. Er det ikke litt kjedelig å ha automat når du har en 2,5 liter med 192hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Pen denne. Er det ikke litt kjedelig å ha automat når du har en 2,5 liter med 192hk? kjedelig? hærlig med autolat også. dog skal det komme manuell på denne sammen med en stroket 2.5l Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Og vips så, var denne ødelagt. Kona var uheldig/uoppmerksom, og vrengte bilen inn i en stolpe når hu skulle rygge. Bilde kommer imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Blei det store skader?:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Kvinnfolk! grrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Nei uff, denne som var så fin :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Dårlig bilde fra mobil. skjermen må ny. kanalskjørt lakkes og lista ny. Bestiller nye framskjermer på begge sider, nye lister rundt hele bilen. nye blinklys på skjermer og front. Så får bilen ny lakk fra listene og ned. Funderer på på kjøpe facelift grill. blir nok ikke facelift skjermer, tror jeg. Stakkars kone. helt ifra seg. og sitatet " felgene fikk ingen skader, jeg sjekket dem nøye ". Så noe har hun lært. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 kjøp heller skjermer uten blinklys... mye penere og skal du absolutt ha blinlys, er preface finest etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Hva er forskjellen på facelift og preface skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Blinklysa ihvertfall preface er med skruer, og facelift rett på uten (kort fortalt) Godt det ikke gikk værre med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Da er omsider en bestilling sendt avgårde. -Framskjermer begge sider ( ble pre face) -Shadowline blinklys til skjermene -Grå blinkere framme. -Nye M lister rundt baut. satser på og få bilen malt neste uke. (avhenger av om delene er kommet fram). Vurderer og lakke senter av felgene i samme farge som bilen. Noen syns punkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå