Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Har en e39 med automat.

Har ikke lagt merke til det før i dag at lyset på gearvelger ( i P ) inne i bilen står å lyser etter at jeg har gått ut av bilen og låst dørene. Ventet noen minutter men det lyste fremdeles.

Skal det ikke slukke etter en stund?

Takker for svar :D

Posted

Det vil lyse på "P" etter du har slått av tenningen og låst bilen. Hvor lenge? Aldri tatt tiden, men overhodet ingenting å bekymre seg for :)

Drar du også spaken for å blinke med langlys mot deg etter å ha tatt ut nøkkelen vil hovedlys, baklys og interiørlys stå på i 30 sekunder

Posted
Det vil lyse på "P" etter du har slått av tenningen og låst bilen. Hvor lenge? Aldri tatt tiden, men overhodet ingenting å bekymre seg for :)

Drar du også spaken for å blinke med langlys mot deg etter å ha tatt ut nøkkelen vil hovedlys, baklys og interiørlys stå på i 30 sekunder

Sjekk seinare. E39 går vel i dvalemodus etter ein stund. (15 minutter har eg høyrt)

Eg veit ikkje om dette gjelder alle biler og kva slags ting.

Takker for svar, det var slukket litt senere :D:D:D

Men jeg vet ikke hvor lenge det sto på.

Posted

Min står på hele tiden :S .. Kan og ta ut nøkkel i D, samt trenger ikke holde bremsen inne for å endre gir (P-D). Noen som vet hvorfor det er sånn? E38

Posted

begge mine e38 har vært slik. men lyset slukker ett er en stund dog.

en kompis hadde en e39, han måtte bremse for å ta den ut av park, og sette den i park for å få ut nøkkelen. likegreit å ikke ha dette synes jeg men... .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...