Virtual Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Hei Har en e39 med automat. Har ikke lagt merke til det før i dag at lyset på gearvelger ( i P ) inne i bilen står å lyser etter at jeg har gått ut av bilen og låst dørene. Ventet noen minutter men det lyste fremdeles. Skal det ikke slukke etter en stund? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Sjekk seinare. E39 går vel i dvalemodus etter ein stund. (15 minutter har eg høyrt) Eg veit ikkje om dette gjelder alle biler og kva slags ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Det vil lyse på "P" etter du har slått av tenningen og låst bilen. Hvor lenge? Aldri tatt tiden, men overhodet ingenting å bekymre seg for Drar du også spaken for å blinke med langlys mot deg etter å ha tatt ut nøkkelen vil hovedlys, baklys og interiørlys stå på i 30 sekunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virtual Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Det vil lyse på "P" etter du har slått av tenningen og låst bilen. Hvor lenge? Aldri tatt tiden, men overhodet ingenting å bekymre seg for Drar du også spaken for å blinke med langlys mot deg etter å ha tatt ut nøkkelen vil hovedlys, baklys og interiørlys stå på i 30 sekunder Sjekk seinare. E39 går vel i dvalemodus etter ein stund. (15 minutter har eg høyrt) Eg veit ikkje om dette gjelder alle biler og kva slags ting. Takker for svar, det var slukket litt senere Men jeg vet ikke hvor lenge det sto på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Min står på hele tiden :S .. Kan og ta ut nøkkel i D, samt trenger ikke holde bremsen inne for å endre gir (P-D). Noen som vet hvorfor det er sånn? E38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 begge mine e38 har vært slik. men lyset slukker ett er en stund dog. en kompis hadde en e39, han måtte bremse for å ta den ut av park, og sette den i park for å få ut nøkkelen. likegreit å ikke ha dette synes jeg men... . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå