Samaraiuz Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Det var denne jeg så her om dagen! Da går det to Alpina'er i Harstad!!Gratulere med en nydelig bil! Jo takk for det, sto faktisk å studerte din her om dagen på taket på obs, om det er du som kjører den blåe alpinaen. Fantastiske biler må jeg si:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Kjøpte forrige eier denne hos Sandven i Bergen? Var litt i kontakt med dem den gangen, men ble dessverre ingen handel. Gratulerer med rå skute Takk, takk, stemmer nok at forrige eier kjøpte den hos Sandven ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Det var denne jeg så her om dagen! Da går det to Alpina'er i Harstad!!Gratulere med en nydelig bil! Jo takk for det, sto faktisk å studerte din her om dagen på taket på obs, om det er du som kjører den blåe alpinaen. Fantastiske biler må jeg si:D Haha, hadde det bare vært så bra! Er desverre ikke jeg som har den. Jeg har en råtten e36.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Det var denne jeg så her om dagen! Da går det to Alpina'er i Harstad!!Gratulere med en nydelig bil! Jo takk for det, sto faktisk å studerte din her om dagen på taket på obs, om det er du som kjører den blåe alpinaen. Fantastiske biler må jeg si:D Haha, hadde det bare vært så bra! Er desverre ikke jeg som har den. Jeg har en råtten e36.. Hehe, kjæm tid, kjæm sted, skal du se;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Gratulerer så mye mrd nydelig D3 ...men plz plaser alpina bokstavene på rett plass x2! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Gratulerer så mye mrd nydelig D3...men plz plaser alpina bokstavene på rett plass x2! Noen som vet hvor godt de sitter fast og hva en skal løsne dem med? Går ut ifra at det er på venstre side av bagasjelokket de skal være!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 De sitter godt fast, hør med noen som er flinke med slike emblem, gjør du det sjøl så kan du skrape opp lakken å slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå