Nitrotox Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 noen som vet hvike fabrikat som lager disse sensorene ? NR: 13 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/20266.gif bmw dele nr: 13622246977 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Det der er en 2,4bars bosch map sensor, 0-5 volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 finner ikke data blad på den på bosch sine hjemesider. trudde det va en 3 bars map sensor ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 nei, 2,4 (leser opp til ca 2480, men da er det slutt). hva skal du ha den til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 kobler nira diselsprut på en e46 330d motor. skulle hatt litt data om sensoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 lineær trykk/volt, 0-5v, 2,4bar. edit: 125mbar = 0 volt 375mbar = 498mv 2375mbar = 4494mv 2625mbar = 4992mv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 flott skal på jobb i morra så skal se hva mer info jeg trenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 endret innlegget over, nå bør du hvertfall ha det du trenger hvorfor datasprut forresten? og hva er prosjektet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Motor fra e46 (330D) til E36 318D. Hadde orginalt el nett med ews og dde, Men etter start og stopp av bilen ca 10 ganger. så mistet ews kontakt med dde og styreenhetene måtte pares på ny. Trur det har noe med can signal og gjøre å at den sikkert manglet andre syreenheter som de snakker sammen med. Er ikke min bil er en kunde bil. Skal bli spendene og se om nira fungerer, har ikke hørt om noen her i landet som har koblet det. Noen som kjenner til noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 bruker ikke sprut når jeg mapper ori enheter selv koster ikke nira en arm og en fot da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 programerte vekk ews fra motorstyring ? Koster en del med nira ja Men er jo kjekt og prøve noe nytt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Regner med noen av oss har sett denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrotox Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 =) Skal bli spennene og se om jeg får til mapping av denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 nitrotox, nei jeg tenker da rent effektmessig. Mange som tror man får så mye mer effekt med "datasprut", men jeg hukser nå at vi har prata om denne bilen før? Er naturligvis veldig greit med ettermarkedssprut for å få bort alle "uønskede" enheter. bare å spørre om du lurer på noe mer når det nærmer seg mapping. Hva slags effekt sikter dere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå