Livden91 Posted November 5, 2011 Posted November 5, 2011 Heisann! Fra og med i går, har jeg hatt problemer med bensinpumpa. Den knerter sikringa(15 ampere) 5 sekunder etter start. En kompis av meg foreslo att jeg setter inn en 20 ampere, men er litt usikker på hvor sikkert dette er? Lurer også på pris, og hvor mye jobb det blir å bytte hele pumpa?
killarinc Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 ikke sett inn større sikring en det skal være. Da kan du svi noen ledninger. Da er nok pumpa de gåen så ville byttet deh
takaasen Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 ikke sett inn større sikring en det skal være. Da kan du svi noen ledninger. Da er nok pumpa de gåen så ville byttet deh Er helt enig med killarinc, ikke sett større sikring inn. Kjøp deg ei ny pumpe på ebay eller noe, smal sak å skifte. Har selv byttet flere pumper. http://www.ebay.com/itm/BMW-255LPH-Fuel ... 2565fc50ef
Reef89 Posted November 7, 2011 Posted November 7, 2011 Ja bytt pumpe. Det er meget enkelt bare hiv ut baksetene så dra av trekket under så ser du på høyre side der er det ett skru lokk som det går ledninger gjennom, under der er pumpen.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now