KrHeLl Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Hei, holder på å montere defa motorvarmer.. I instruksjonsmanualen sto det fra 1-5 på høyre side (passasjer siden). Prøvde meg på plugg nr. 2 fra torpedoveggen, da denne var lettest å komme til, men her var det ikke plass til varmeelementet.. Jeg har også aircon så 1 er utelukket. For de av dere som har montert dette, hvilken brukte dere? Motoren er en M50B25 TU Er det noen som vet hvilken som det er best plass i?
KrHeLl Skrevet November 5, 2011 Forfatter Skrevet November 5, 2011 Svarte, målte å fant ut at den passet likevell, var ikke mye å gå på, 1-1,5 mm klaring, desverre fant jeg ut dette etter at 2 pluggen var dunket ut Så nå trenger jeg en ekstra frostplugg :/
Pisani Skrevet November 5, 2011 Skrevet November 5, 2011 Lett å montere noe slikt selv? Tørr jeg be om noen bilder? ^^
KrHeLl Skrevet November 6, 2011 Forfatter Skrevet November 6, 2011 Lett å montere noe slikt selv? Tørr jeg be om noen bilder? ^^ skal prøve å få tatt noen bilder i morgen. Mine frostplugger satt noe inn i He***te, men et godt tips er å bruke en skarp syl å slå et hull i en av kantene, for så å skru inn en karosseriskrue med en ståltråd surret fast slik at du ikke mister pluggen inn i blokka. ellers brukte jeg en dor til å slå å deformere pluggen så jeg kunne dra den ut med ståltråden.
Reset Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 har du bilder nå i etetrtid om hvordan du kobla det opp ? Hvor mye vart det kostende? Vurderer dette selv
Stonescream Skrevet Desember 8, 2011 Skrevet Desember 8, 2011 søker du litt på forumet, finner du noen bilder av hvordan jeg gjorde det på min e34 en gang i tiden. Vanskeligste da var å få ut frostpluggen og finne hull til ledninger gjennom torpedoveggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå