matsrh Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Lufter salg av sommerfelgene mine. Felgene heter Hartge classic replica. Vet ikke når felgene er kjøpt, men de er kjøpt hos GS avd Bud en gang i tiden. Felgene ser veldig bra ut, noen få sår er det men ingen ting du legger merke til. De er heller ikke kantkjørte. Når jeg la om til vinterdekk la jeg merke til at det på innsiden av to av felgene er et "hakk". Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Dette merkes ikke ved kjøring, men jeg skal se om jeg får fikset det... Setter ned prisen litt pga dette. Felgene er 8,5*19 ET43 Dekkene som står på er Goodyear Eagle F1, de har stått på i 1,5 til 2 sesonger. Mye mønster igjen, ikke skeiv slitt. Spec: 245/35/19 på alle 4. Høyre forran Venstre forran Høyre bak Venstre bak Dekk og dekkdim Legger ved bilde av felgene på bil Bilde av skade Felg 1 Felg 2 Felgen befinner seg i Molde omegn. Pris: 6000,- eller BUD Er også interessert i bytte, kom med forslag... gjerne x5/x3 og andre originale bmw felger ;mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Gi beskjed når du vet om de er 9,5 eller 8,5 da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 5, 2011 Forfatter Share Skrevet November 5, 2011 Det skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Er hartge classic replica felger *FreeBump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Det var det ja! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonase46 Skrevet November 6, 2011 Share Skrevet November 6, 2011 Fyfaen det var en pen farge på e46'n. sorry OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 Takk for det jonase46 Hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frening93 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Jeg er veldig usikker på hva disse er verdt... Men 6500,- eller bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Bredde og et kommer i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 12, 2011 Forfatter Share Skrevet November 12, 2011 Oppdatert med bredde og ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 ET 43? Hvordan ser det ut, trenger du spacere evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Trenger kanskje spacere bak... IMG_0738 by matsrh at Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Opp, ny info første post! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 20, 2011 Forfatter Share Skrevet November 20, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå