Gå til innhold

Gratulerer Andreas Mikkelsen!

haakon85
 Share

Anbefalte innlegg

Fantastisk av Mikkelsen!!! Dette er akkurat hva som må til, nå som Henning og Petter snart må finne fram rullator-WRC farkostene sine.

Så utrolig synd han måtte går en treårig ekstratur, men nå er han pokker meg klar for WRC, det tørr jeg sette penger på!

Østberg og Mikkelsen i Stobart hadde vært sykt. Wilson hører hjemme i IRC, makan til Mr. 10. plass finns ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østberg og Mikkelsen i Stobart hadde vært sykt.

Det hadde vært ennå bedre å se dem i et team som har reelle sjanser til å vinne en mesterskapstittel.

Det skal bli spennende å se hvor hardt Volkswagen kommer til å satse på WRC - har vansker med å se at flere av de større navnene som er på vei inn har til hensikt å la seg bli slått av Citroën i år etter år.

Wilson hører hjemme i IRC, makan til Mr. 10. plass finns ikke

Egentlig fascinerende å se hvordan han har hatt alle muligheter lagt til rette for seg, og likevel ikke klart å ha progresjon i resultatene.

En svært konservativ antagelse tilsier vel at med en endring i ledelsesstrukturen, er Wilson jr. borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fler nordmenn som sprenger grenser :mrgreen:

http://www.wrc.com/results/2011/wales-r ... l-results/

Det gjorde godt å kunne se to nordmenn på pallen i avslutningsrallyet. Unner både Mads og Henning sine respektive pallplasser. Jeg tror Mads har en veldig lys fremtid i WRC, og kan bli riktig så farlig i sammendraget når han får kontrakt med et fullverdig fabrikkteam. Nå er det seier som gjelder Mads!

Og så må jeg innrømme at jeg godtet meg en "bitte liten smule" over at Loeb måtte bryte. All respekt og ære til mannen som har klart å bli verdensmester åtte ganger på rad, men han er så satans kjedelig! Jeg vil heller se maling tørke enn ett intervju med Loeb. Men det er bare å bøye seg i støvet, han er rå bak rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...