Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

Jeg hadde noen spørsmål jeg lurte på og håper de som har peiling kan hjelpe litt:)

Handler om import av biler og salg:)

For eksempel om jeg skulle ha importert en:

E36 M3 3,0L

Den:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=wkbwxyxkdsh2

Så solgt den med engang er det mye penger å hente? uten å registrere den med norske skilter?

Koster det mye å kjøre bilen over grensa til norge? (toll osv)

Noe forskjell på venstre styrt eller høyre?

Mye prisforskjell fra 3.0 til 3.2?

Takk på forhånd:)

Posted

Det er ikke mye penger å tjene på den der tror jeg og det er jo ikke akkurat en bil som man selger over nattan.

Du må bruke toll.no sin kalkulator for å se hva den kommer på.. Å hente bilen koster jeg fly billett, hotell og noen fulle tanker. Du må moms når den kommer til Norge. Grovt kommer bilen på 190-200ved vanlig import ..Det står 96 3.2 på finn til 185' :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...