Recon Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Hei! Jeg har stort problem med dugg i rutene.. det dugger seg ENORMT! og da spesielt når det regner ute... setter på viftene med både varm luft, så prøver jeg kald luft og får fjernet duggen, men så går det 5 minutter så er det umulig å se noe som helst. Det gjelder egentlig alle rutene i hele bilen. La noen avispapir under dørmattene for jeg skal ha hørt at det vil hjelpe.. har sjekket en god del av pakningene rundt dørene, men der er det tørt.. aner ikke hva jeg skal gjøre, noen gode tips? Kan det være en lekkasje tror dere? Takk for svar!
Espen02E30 Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Bytt kupe filter. Avispapir tørker jo som kjent opp eventuelt vann, men ville nok sjekket ut hvorfor det kommer vann inn
kjellsigvald Skrevet November 6, 2011 Skrevet November 6, 2011 Vist AC er tom for gass dugger rutene noe veldigt
Loco Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Se på kupe filteret ditt rett etter det har regnet. Hvis det er vått så er det lekkasje i den plastikk delen som går nederst på frontglasset.
gullsakar Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Åssen bil? er det vått på gulvene under mattene..? MYE dugg inne i bilen er nok lekkasje en plass..
Simpel Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Holder kjølevannsnivået seg stabilt? Hvis ikke kan det være lekkasje i varmeregisteret. Prøv det billigste først: Pass på at resirkuleringsknappen er AV.
Kjexx Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Hva slags bil er det snakk om? Da er det garantert vann i bilen din.. Fin ut av hvor det er vann, hvor det kommer fra og fiks det. Da blir det bedre..
KKise Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Tjuvlåner tråden til et raskt spørsmål, har alle E34 kupéfilter ?
Haug530D Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Tjuvlåner tråden til et raskt spørsmål, har alle E34 kupéfilter ? Nei, men om man har så ligger det under dashen bak radiokonsollen, tror det ligger Diy på Mekartips, ganske teit plassering på E34 i motsetning til E39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå