Gå til innhold

E34 - fjerne nivåregulering?

Simpel
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har plugget uttaket mitt, der er 2 plastikkskruer med store hoder du kan skru ut, ta ut fjæra og stempelet på begge sider, så kan du bare plugge med en bolt, anbefaler ikke og kjøre de direkte til retur! Å gjør dette er veldig enkelt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er ganske så simpelt , du har to store "skrujern" hoder i rødbrun plastikk på begge sidene av pumpa, skru de 2 ut , trekk så fjøra og de lille stempelet ut , gjør dette på begge sider ! Da klarer ikke den "ekstra" servoen og lage trykk ! Fårstår du det? Enkelt når du ser dette på plassen ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det jeg skriver så har du svarene .. 2x skruer i samme "høyde" som den øverste banjobolten, på begge sider at utgående akksling på pumpa, Når du trekker ut fjærene og stempla, så klare ikke den "xtra" pumpa og lage trykk.. u see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les det jeg skriver så har du svarene .. 2x skruer i samme "høyde" som den øverste banjobolten, på begge sider at utgående akksling på pumpa, Når du trekker ut fjærene og stempla, så klare ikke den "xtra" pumpa og lage trykk.. u see?

Jepp, jeg begynte og tulle med de tankene bak ved demperne, om det var en pumpe på en måte. Men jeg skjønner hva du mener, så da får jeg bare prøv å plugge de med vanlige bolter da? Hjelper ikke å sette inn bare de plastskruene igjen sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, bruk plastskruene, du skal bare ta ut fjæra og stempelet ! men du må plugge uttaket til nivåjusteringa , skru ut banjoskruen , ta vekk slangen , og kapp banjobolten så kort at du kan skru den helt inn ! ha på loctite så er alt i orden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde med en bolt jeg hadde og plugge bare uttaket til nivå.reg. Knekte seff bolten inni pompa -.- og om jeg tar ut stempelet og fjøra går vell det på hele systemet? Servon også? Isåfall, jeg satte bare på ei servopumpe fra en bil uten Nivå.reg, og det funker som bare det nå hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...