erikm Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Jeg har plugget uttaket mitt, der er 2 plastikkskruer med store hoder du kan skru ut, ta ut fjæra og stempelet på begge sider, så kan du bare plugge med en bolt, anbefaler ikke og kjøre de direkte til retur! Å gjør dette er veldig enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 har du bilder og gidder du å skrive en "how to do it" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikm Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Det er ganske så simpelt , du har to store "skrujern" hoder i rødbrun plastikk på begge sidene av pumpa, skru de 2 ut , trekk så fjøra og de lille stempelet ut , gjør dette på begge sider ! Da klarer ikke den "ekstra" servoen og lage trykk ! Fårstår du det? Enkelt når du ser dette på plassen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Hvor er disse skruene mener du ? På selve servopumpa? Hva skjer når disse to plugges da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikm Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Les det jeg skriver så har du svarene .. 2x skruer i samme "høyde" som den øverste banjobolten, på begge sider at utgående akksling på pumpa, Når du trekker ut fjærene og stempla, så klare ikke den "xtra" pumpa og lage trykk.. u see? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Les det jeg skriver så har du svarene .. 2x skruer i samme "høyde" som den øverste banjobolten, på begge sider at utgående akksling på pumpa, Når du trekker ut fjærene og stempla, så klare ikke den "xtra" pumpa og lage trykk.. u see? Jepp, jeg begynte og tulle med de tankene bak ved demperne, om det var en pumpe på en måte. Men jeg skjønner hva du mener, så da får jeg bare prøv å plugge de med vanlige bolter da? Hjelper ikke å sette inn bare de plastskruene igjen sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikm Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Jo, bruk plastskruene, du skal bare ta ut fjæra og stempelet ! men du må plugge uttaket til nivåjusteringa , skru ut banjoskruen , ta vekk slangen , og kapp banjobolten så kort at du kan skru den helt inn ! ha på loctite så er alt i orden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erikm Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Eventulet finn en bolt som passer , det er vanlige gjenger ! men du må ha på loctite .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Prøvde med en bolt jeg hadde og plugge bare uttaket til nivå.reg. Knekte seff bolten inni pompa -.- og om jeg tar ut stempelet og fjøra går vell det på hele systemet? Servon også? Isåfall, jeg satte bare på ei servopumpe fra en bil uten Nivå.reg, og det funker som bare det nå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå