RF91 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Snakka med en kar på jobb om å bestille rustfrie rør gjennom jobben for å lage eksosanlegg til M50'en i E30'en i dag, men han var ikke spesielt positiv til det. Han fortalte at det var en kar på bedrifta der vi jobber som hadde gjort akkurat det på sin bil for noen år tilbake og eksosanlegget hadde begynt å lekke bare etter noen måneder. Derfor blir mitt spørsmål som følgende: Er det bare dritt å lage i rustfritt? Jeg trodde det ville bli skikkelige saker, men gidder jo ikke å lage nytt hver sjette måned akkurat Hvilke material ville dere brukt om dere fikk materialet til en veldig rimelig pris?
Beta Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 rustfritt/syrefast sveiset med tig er the shit.. om det lekker etter noen mnd er det noen uten sveise kunnskaper som har laget det.. kjøp rør/bend feks på Brødrene Dahl. med rebatt er de betraktelig billigere enn feks simons sine "rustfri" rør/bend...
shortx Skrevet November 8, 2011 Skrevet November 8, 2011 Snakka med en kar på jobb om å bestille rustfrie rør gjennom jobben for å lage eksosanlegg til M50'en i E30'en i dag, men han var ikke spesielt positiv til det. Han fortalte at det var en kar på bedrifta der vi jobber som hadde gjort akkurat det på sin bil for noen år tilbake og eksosanlegget hadde begynt å lekke bare etter noen måneder.Derfor blir mitt spørsmål som følgende: Er det bare dritt å lage i rustfritt? Jeg trodde det ville bli skikkelige saker, men gidder jo ikke å lage nytt hver sjette måned akkurat Hvilke material ville dere brukt om dere fikk materialet til en veldig rimelig pris? Kunne jeg valgt materiale ville det blitt titan eksos