kjøreglede Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Jeg har en E36 firedørs. Jeg får nå en Alpine IVA-D511R spiller også JBL 2x12 basselementer. Men høyttalere. Noe å anbefale og hvorfor? andre ting som kan være greit å ha? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Forsterkere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjøreglede Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Forsterkere.... Greit nok det. Men har jo ikke peil noen anbefalinger angående merke eller serier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Er sinnsykt vanskelig å anbefale noe. Jeg vet jo ikke hva du liker. Lyd er indididuelt alt etter personen. Selv så har jeg egentlig holdt meg til Alpine. Siste oppsettet var Alpine sin PDX serie på forsterkere og Type X på høyttalere. Tidligere hatt PPI og Soundstream. Rockford hopper du elegant over. Det er drit i forhold til hva det var. JBL funker bra, Samme med JL Audio. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 7, 2011 Share Skrevet November 7, 2011 Og so er det pris. skal du bruke 3000,- eller 30000,-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjøreglede Skrevet November 7, 2011 Forfatter Share Skrevet November 7, 2011 Takker dere begge for svar. Har ikke estimert på noe pris. Men 30 000 hørtes ratt litt mye ut, men kanskje opp mot 10-15k maks. Noen erfaringer med det her: http://www.planethifi.no/shop/products/ ... 17PRO.html Hva jeg ønsker. Ønsker balansert lydbilde med god gjengivelse. Er ikke vits i at det spiller høyt om det spiller "feil". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Meget bra sett det der. Bare husk at du må modifisere litt hvis du skal ha i 6.5" mellomtone i E36. Alpine sine er vel de eksleste å få i siden korgen på dem er litt mindre enn andre elementer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå