frekka Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Problem med denne, programmet greier ikke koble til unit står det? Den er koblet til via usb adapter og den er stillt inn på com1 og fart 9600. Noen som har no stalltips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frekka Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrullex Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frekka Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Da må du prøve et annet usb adapter, er ikke alle som funker like bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Er det PAsoft det er prat om ? Har BMW scanner 1.36 selv, men sliter med å få koblet denne opp mot pcen. Jeg bruker da COM port da jeg har en gammel pc, men trikset skal visstnok være å skifte baud rate og slik til forskjellige andre rates. Mener at baud rate skal være 10417. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hos meg funker det fint på com port i win xp Har ikke forandret noen innstillinger. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frekka Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Er det PAsoft det er prat om ? Har BMW scanner 1.36 selv, men sliter med å få koblet denne opp mot pcen. Jeg bruker da COM port da jeg har en gammel pc, men trikset skal visstnok være å skifte baud rate og slik til forskjellige andre rates.Mener at baud rate skal være 10417. Vet ikke om det er PA soft jeg? Programmet på pc'n heter vel bare bmw scanner?! Den står stillt inn på 9600, men skal prøve imorra å gjøre om til 10417. På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frekka Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Får fortsatt ikke til da....den K-line lyser rødt, skal denne lyse grønt? Får opp Hardware not ready!?! Noen som har noe løsning på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 1, 2011 Share Skrevet Desember 1, 2011 Hvordan bil prøver du å koble til? Sent from my Desire HD using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frekka Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Bmw 318 e46 2000modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå