jostross Skrevet November 8, 2011 Share Skrevet November 8, 2011 Selger nå min Bimmer med TUNGT hjerte. Selges grunnet billigere bil. Det er en Bmw e34 520i 1995 modell. Kjøpt hos forhandler i mai. Den har ruller 279 000 km Kjempe grei bil som jeg ikke har hatt noe problemer med, og er en drøm å kjøre. Bilen er kosmosswartz, fin i lakken, A/C, sentrallås, Angel eyes lykter (originale følger med). Grå skinnseter, sota ruter, piggfrie vinter dekk med fine vinterfelger, fine sommerfelger. Selges som den står. Har også et par Rondell D58 som kan følge med i tilegg i pris. Er jo alltid litt rust på gamle biler. Det er litt rust rundt bensin lokket, under bagasje lokk, Litt rust helt i kantet på passasjerdøra. Men ikke noe farlig rust. Ikke noe som ikke kan fikses. en liten bulk på høyre framskjerm, som jeg har rettet ut og sparklet. skal lakkeres til uka. Kan bytte i noe annet Tlf: 93668424 Send PM for mer info. kommer flere bilder imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Hvor står denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower34 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jostross Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Står i kristiansand! Tenkte rundt 30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 10, 2011 Share Skrevet November 10, 2011 vil ikke bytte til noe dyrere a??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jostross Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Hva tenkte du på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Hva tenkte du på ? hadde vært en 320/328 cab med M3 3.2 bakstilling men er evt en som kommer å ser på den i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jostross Skrevet November 11, 2011 Forfatter Share Skrevet November 11, 2011 Mye skal du ha for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_S_N_89_bmw Skrevet November 11, 2011 Share Skrevet November 11, 2011 Mye skal du ha for denne? ser på bilen og litt info ! så måtte jeg nok hatt 45k i mellomlegg ! men som sakt kommer evt en i helgen og skal ha den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Bytte i E30 325ix? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 13, 2011 Share Skrevet November 13, 2011 Interesse i en e39 manuell +mellomlang da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jostross Skrevet November 13, 2011 Forfatter Share Skrevet November 13, 2011 Ikke intr i mellomlegg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jostross Skrevet November 14, 2011 Forfatter Share Skrevet November 14, 2011 Kan ta innbytte i e36 eller e30 osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet November 15, 2011 Share Skrevet November 15, 2011 Den bilen var passe bra shiny! sorry OT men kordan poleringsmiddel bruke du? og bruke du maskin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jostross Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Heisann! Brukte faktisk en billig rød metall boks til 50 kr, som jeg ikke husker navnet på. Kjøpt på mekonomen. Jeg gjorde alt for hånd, tok litt tid men resultatet ble bra! skal prøve å finne ut hva den heter ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå