ibocan92 Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Har en 535i m30b35. Har bytte disse delene; rotor, fordeler, coil, veivføler/inpuls giver, motronic hjernen. Fortsatt så vil den ikke starte. Forrige eier sa den plutselig ikke ville starte etter en kort kjøretur. Han mener det kan være startsperra men jeg har prøvd tjuvkobling ved å sette kabel mellom plus pÅ batteri og plus på coilen. Selv om bensinpumpa går så er pluggene tørre. verksted klarte ikke å koble inn med diagnose app. Håper det er noen her som har noe ide på hvor feilen kan ligge og jeg er veldig takknemlig på alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 sjekk diverse rele, og spesielt de til motorstyringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Snakka med bmw og dem sa akk samme som du skrev. Skal kjekke dette strax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibocan92 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Da fikk jeg fyr på motorn endelig. Det kom bare 1,5v til hjernene så jeg trakk opp strøm fra coilen siden den får 12v ved nøkell 2. Men mororn blir lett ugjevn på tomgang. Kan det være tomgangsregulator som er dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå