Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en 540ia e34. Har aldri skiftet nærlys på den men nå er det røket. Tok ut pæren å har søkt rundt på nettet men klarer ikke finne lik. Noen som har peiling hvor jeg kan få tak i denne? HID family står det på den pluss 6500k og 2003\07

tlanngnk887bai3lloth.jpg

Skrevet

Detter er en H1 xenon pære selger de både på biltema og andre bilrekvesitabutikker. Billigst å kjøpe det på ebay da disse koster fort 500-600 stykket i norge.

Skrevet

Er du sikker på det er pæra som er gått?

Du har 2 pærer og 2 baallaster, so det er fort gjort å sjekke.

Er og vanligt å bytte begge pærene pga fargeforskjell.

Skrevet

Er pæren som har røket. Har også funnet ut at ledningene som følger med pæren er noe spesiell. Den hører til ett xeon kit som heter brightstart finne pæren som er rett men ikke med de rette ledningene. :(

• 3 months later...
Skrevet

Endte opp med to nye pærer, byttet disse men funket fortsatt ikke. Tok så ut hele kittet og bygde det om til orginal igjen, men det hjalp heller ikke så det må vel være noe annet da! Noen som har hatt prob med nærlysa selv? Alle andre lys funker på bilen så jeg er litt lost ak nå.

Skrevet

Er det begge kjørelysa? eller kun på den ene siden som ikke fungerer? hvis begge så tipper jeg at det er en sikring som har gått føyken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...