ChristerM Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Det er ikke tilfeldigvis din som står på bønes er det? Ser meget bra ut i så tilfelle! Står ofte parkert der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Det er ikke tilfeldigvis din som står på bønes er det? Ser meget bra ut i så tilfelle! Står ofte parkert der. Stemmer det og takk. Så 5'eren din nedi veien i sted Ganske så fin fin den Hehe jeg bor her oppe M-bakfanger med orginal eksos? Noe som ikke stemmer Planer om eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Sweet! Legger merke til det hver gang jeg er der oppe at den kler LM replicaene sinnsykt bra! Vurderer sterkt å skaffe dem til min egen. Takk så mye for det. Mangler bare sot og eksos så er vi i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Sweet! Legger merke til det hver gang jeg er der oppe at den kler LM replicaene sinnsykt bra! Vurderer sterkt å skaffe dem til min egen.Takk så mye for det. Mangler bare sot og eksos så er vi i mål! Tror ikke det er andre felger til den prisen som passer så bra som LM replica på min. Klarer vel 20" på din, men tror ikke det finst LM replia i 20. Hvilken eksos er planen da? Anbefaler Riisbilglass i Åsane til soting, har hørt mye positivt. Koster jo uansett en del for soting. Hvis du ikke gjør det selv, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Hehe det er veldig rett. De sitter som et skudd på din! Jeg er veldig usikker egentlig. Vurderer eisenmann eksos men er redd det fort kan bli litt voldsomt. har og vurdert å få sveiset på to endestusser bak, men og GS sitt supersport anlegg. Er en del rimeligere enn Eisenmann. Tenker jeg bestiller iløpet av mai\juni en gang. Hørt veldig mye bra om Riis bilglass jeg også. En bekjent av meg tok det hos Bergen Bilglass og det ble veldig bra! Skal tone hele veien, og det gjør ikke Riis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Det rattet ditt blei jo helt rått! Er det noe film som du varmer opp for å få den myk eller?? Har liggende en rull med slik Carbon look, men aldri fått prøvd den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Det rattet ditt blei jo helt rått!Er det noe film som du varmer opp for å få den myk eller?? Har liggende en rull med slik Carbon look, men aldri fått prøvd den... Brukte denne: http://www.ebay.com/itm/300677730329?ss ... 1352wt_922 Takk for det Måtte bruke hårføner for å få den myk. Ganske enkelt. Det var første gangen jeg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 kjempe bra det blei me eksos og ratt. er det vanskelig å få av dekselet på rattet? er så redd for å knekke klips:/ ska wrappe andre lister og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 kjempe bra det blei me eksos og ratt. er det vanskelig å få av dekselet på rattet? er så redd for å knekke klips:/ ska wrappe andre lister og? Dekselet var enkelt å få av, tre skruer bak rattet. Så vipper jeg dekselet forsiktig ned, men må skru av to skruer for knappene. Nei, det andre listene forblir. Gjorde det pga rattet flasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 tror eg må ta meg ein tur innom deg neste gong eg er i bergen:d skal ta me meg eksos når eg har handlet så kan du og din kompis hjelpe meg:d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 tror eg må ta meg ein tur innom deg neste gong eg er i bergen:d skal ta me meg eksos når eg har handlet så kan du og din kompis hjelpe meg:d Du er ikke den første som spør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 deilig bil og fine felger du har gjorde seg med carbonen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 deilig bil og fine felger du har gjorde seg med carbonen også Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dufniall Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Flott bil med det riktige utstyret! Meget tøffe felger også, er litt M6 look er det ikke? Ikke verst at 19" går greit på, har du satt de inn i vognkortet? Fantastisk hvordan du ordnet schmiedmann-eksosen Akkurat noe sånt jeg ønsker meg til min også! Jeg klarer det ikke selv dessverre, men lurer på om jeg ikke skal ta en ny prat med svendsen eksos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Flott bil med det riktige utstyret! Meget tøffe felger også, er litt M6 look er det ikke? Ikke verst at 19" går greit på, har du satt de inn i vognkortet?Fantastisk hvordan du ordnet schmiedmann-eksosen Akkurat noe sånt jeg ønsker meg til min også! Jeg klarer det ikke selv dessverre, men lurer på om jeg ikke skal ta en ny prat med svendsen eksos... Har ikke lengre M6 felgene, har gs hyper track nå 19" passer perfekt til 1-serien. Nei, har ikke registrert det i vognkortet. Eksosen er egentlig veldig enkelt. Gjort på rundt to timer uten løftebukk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå