Gå til innhold

Bmw E87 120D M-sport - Gs Hyper track 19"

chrisnov
 Share

Anbefalte innlegg

Det kan vi sikkert ordne :D Jeg må bare ta panseret og bakluken min om igjen. Går altfor mye tid på helt andre ting enn bil for tiden.

Forresten! Hvordan synes du Sub'en fungerer? jeg vurderer å handle meg en lignende. Er det nok punch i din? Kupèen min er veldig tett så trenger noe med greit med trøkk i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den funker helt greit.. Ikke den beste, men ikke den verste. Spille godt for å være en 12"

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøp en Dynabel boombox 12". Hadde den i gamle bilen. Spilte noe sinnsykt. Solgte den nettopp til en kompis med E60. Monterte alt for han hin dagen. Subben spilte overraskende bra i hans bil. Alt kan riste når du vil, alt kan låte fint når du vil. Kan anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte det samme.

Var en veldig enkelt måte og gjøre det på. Tok signalene ifra høyttalerene bak.

Alle lednngene ble lagt opp veldig strøkent. Det eneste som skal være synlig i bagasjerommet er subben. Forsterkerern ligger under bagasjeromsmatten.

hvilken forsterker brukte du ? jeg har vanlig bmw anlegg uten tweeter. !! kan du ta bilde av hvor mye plass den subben din tar i bagasjen ? og er den lett å ta ut vis tilfelle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tenkte det samme.

Var en veldig enkelt måte og gjøre det på. Tok signalene ifra høyttalerene bak.

Alle lednngene ble lagt opp veldig strøkent. Det eneste som skal være synlig i bagasjerommet er subben. Forsterkerern ligger under bagasjeromsmatten.

hvilken forsterker brukte du ? jeg har vanlig bmw anlegg uten tweeter. !! kan du ta bilde av hvor mye plass den subben din tar i bagasjen ? og er den lett å ta ut vis tilfelle!!!

Hvis du ser på S.14 så står alt der. Hvilken forsterker, bilder osv. Bare spørre hvis det er noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

skal vi se nå er det på tide med ny stereo. for det første så har jeg ikke diskanthøyttalere men har plasser til dem. så har jeg eller standard HØYTTALERE to i døra og to ved bagasjerom. jeg har business radio. jeg tenkte på å få meg delfiter og en forsterker samt en basskasse jeg kan fjerne når jeg trenger plass. noen som kan hjelpe meg ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vi se nå er det på tide med ny stereo. for det første så har jeg ikke diskanthøyttalere men har plasser til dem. så har jeg eller standard HØYTTALERE to i døra og to ved bagasjerom. jeg har business radio. jeg tenkte på å få meg delfiter og en forsterker samt en basskasse jeg kan fjerne når jeg trenger plass. noen som kan hjelpe meg ????

Hadde jeg vært deg hadde jeg vært litt forsiktig med å begynne å montere og bytte høyttalere. Vurder først en Sub. Hvis du ser på side.14 så ser du hvordan jeg har koblet og montert. Enkel jobb,men tar litt tid :-)

Bare å spørre hvis det skulle være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei! Litt spørsmål angående eksosen du kjøpte fra Schmiedmann! Prøver å finne akkurat det samme som du har kjøpt, men virker som dem har sluttet å selge det! :/ Jeg leter som bare rakkern, men du vet tilfeldigvis ikke hvor jeg kan finne det? :) Utrolig fet bil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Litt spørsmål angående eksosen du kjøpte fra Schmiedmann! Prøver å finne akkurat det samme som du har kjøpt, men virker som dem har sluttet å selge det! :/ Jeg leter som bare rakkern, men du vet tilfeldigvis ikke hvor jeg kan finne det? :) Utrolig fet bil forresten!

http://www.schmiedmann.no/1_series/E87/ ... htm#paging

Hvis du blar litt bed på siden så ser du bilde av den.

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...