chrisnov Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Pen 1-serie du har! Ser du har planer om eisenmann eksos, men hva med milltek? Får kjøpt på ebay + høyres rimelig bra ut sammen med chip (for å vere diesel) Ganske from lyd ifra milltek ?Har du en link til den på ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2011 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en diffuser uten carbon? Med utskjæring for to endestusser?Også en orginal takspoiler? Mye magi i tusj, maskeringstape og en stikksag Hehe, tanken har vært der, men vil heller ha ekte vare. Vet om hvor jeg får det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en diffuser uten carbon? Med utskjæring for to endestusser?Også en orginal takspoiler? Mye magi i tusj, maskeringstape og en stikksag Hehe, tanken har vært der, men vil heller ha ekte vare. Vet om hvor jeg får det? Jeg er jævli kjapp på svaringen, ser jeg: http://www.ebay.com/itm/200715125467?ss ... 1423.l2649 PS! Jeg står fortsatt for at vi burde hatt et 1-serie treff i denne byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Se der ja. Hehe, ventet en stund på svar nå Jeg er med på treff, begynner å bli en del med 1-serie nå egentlig altfor mangen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Noen som har peilig om man må kode om baklykter hvis jeg kjøper led? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Da skal jeg gå til innkjøp av spoiler. Klarer ikke helt å bestemme meg, så vil høre hva dere sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Jeg er ikke noe fan av vinge altså .. Men, jeg ville ha gått for den første i såfall, så orginal som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Fant en ebay til en grei pris, men er i tyskland så spørs om selgeren vil sende. Sendte han en mail så får vi vente å se på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 7, 2012 Share Skrevet Mars 7, 2012 Tyskerne sender somregel bare til EU.. Men, da kan du jo få sendt den med sånn Post-restante (eller hva det heter) til Sverige, og ta en helgetur over grensa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2012 Tyskerne sender somregel bare til EU.. Men, da kan du jo få sendt den med sånn Post-restante (eller hva det heter) til Sverige, og ta en helgetur over grensa Har ikke fått noe svar. Tror heller jeg bestiller den som er på øverste bilde. Det er schmiedmannsom selger den. Pris 2200.- den på ebay.de kostet 800.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Like greit. Nå har du jo norsk garanti også! Var uansett ikke SÅ stor besparelse .. Hvordan blir det med lakk? Må den lakkeres, eller kommer de ferdige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Like greit. Nå har du jo norsk garanti også!Var uansett ikke SÅ stor besparelse .. Hvordan blir det med lakk? Må den lakkeres, eller kommer de ferdige? Den må lakkest dessverre. Peiling på hva det kan komme på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2012 Eller denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 8, 2012 Share Skrevet Mars 8, 2012 Jo var bra den, fant ein spoiler til 79 pund og, kan sende link når eg komme heim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Da har jeg bestilt spoiler og deler til ny eksos. Gleder meg til sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå